Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen  som har funnet en skikkelig bra en? Ikke purelan, var så smertefullt å dra den seige kremen på skikkelige såre brystvorter.

Ikke hjalp den heller..

Anonymkode: 6ee4a...559

Skrevet

Brukte mam kompresser, bare legge de oppå niplene. Funka veldig bra😊 kjøpes på apotek.

Skrevet

Tok en stor klump med bepanthen på engangs ammeinnlegg som jeg gikk med hele dagen. Rett og slett badet brystvortene kontinuerlig i krem. Fungerte veldig bra!

Anonymkode: 9f675...3b4

Skrevet

Takk for svar, skal sjekkes ut 😊

Anonymkode: 6ee4a...559

Skrevet

Purelan er hard når den er kald. Varm den litt så den «smelter», så blir det en helt annen opplevelse!

Anonymkode: a7d36...57d

• Liker 3
Skrevet

Multimam kompresser! Klipp de i to, så varer de lengre. Du kan også ha de på mer enn en halvtime (som står på pakka). ♥️ 

Vet andre har hatt god effekt av mepilex ammeplaster! 

Alt annet er bare fjas for min del iallfall, og jeg har slitt med skikkelig såre bryst i to ammeperioder. Det blir bedre ♥️

første bud er å holde niplene fuktige iallfall - da slipper du at ev. skorper blir revet av igjen og igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Multimam! De har både kompresser og krem (multi mam balm tror jeg den heter). Ikke så mange vet om sistnevnte, men jeg synes den var fantastisk.

Anonymkode: ddfe5...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Purelan er hard når den er kald. Varm den litt så den «smelter», så blir det en helt annen opplevelse!

Anonymkode: a7d36...57d

Sverger også til Purelan! 

Anonymkode: eb392...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...