Gå til innhold

Sexposisjoner og tips for mer friksjon og trangere følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jeg hadde heller vert ærlig jeg, og sagt sorry jeg fortekker større

Anonymkode: dd254...03d

Mhm ja badre å være ærlig. Kanskje foreslår han å kjøpe en sleeve han kan bruke.😊

Anonymkode: f2bea...12f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 22.43):

Jeg er tjent på andre arenaer med å ha sex med han uten å gå mere inn på det

Ja, men da har du jo verdens eldste motivasjon.  

Anonymkode: 12a1f...2f6

• Liker 2
Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)

Noen forslag til stillinger:

- Bakfra i doggy style, med litt samlede ben.

- I misjonær, trekk benene dine opp og samle dem på den ene siden av han, legg dem helt ned på underlaget på den siden. Da havner dere slik at du ligger på ryggen og han på kne foran deg, men benene dine ligger på siden og han kommer inn i deg på en måte fra siden bakfra. Han treffer hoftebenet ditt med sitt ene hoftebein men han kan bare justere litt på seg og blir veldig fort vant med det. God stimuli for begge.

- Ligg i skje, og bøy deg nedover slik at dere ligger i en «K». Han kommer langt nok inn, og du ligger på siden så det blir trangt. 

- I misjonær, trekk bena helt opp og legg de på skuldrene hans. Det blir ikke trangt da men han kommer i hvert fall langt nok inn.

Endret av Anonymus51
Skrevet

Doggy er jo kjempetrangt, egentlig for trangt for meg som er ganske sensitiv. Forskjellen fra en vanlig misjonær er enorm etter min erfaring.

Anonymkode: 0a7c2...5f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Doggy er jo kjempetrangt, egentlig for trangt for meg som er ganske sensitiv. Forskjellen fra en vanlig misjonær er enorm etter min erfaring.

Anonymkode: 0a7c2...5f1

Er det fordi doggy oppleves generelt trangere at alle menn digger doggy? Trodde det var pga rumpeutsikten 

Anonymkode: e2b73...975

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det fordi doggy oppleves generelt trangere at alle menn digger doggy? Trodde det var pga rumpeutsikten 

Kanskje en god kombinasjon.  Selv min overvektige eks, fikk en fin timeglassfasong i doggy. Hvis hun begynte å knipe i den stillingen, kunne det fort bli unødvendig mye friksjon. 

Anonymkode: 12a1f...2f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 20.40):

I mangel på bedre sammenligninger... Så å suge på et tynt sugerør man har lengre inn i munnen så vil ikke kinnveggene mine treffe sugerøret med mindre man suger sykt hardt som er vondt for meg og sikkert han. Mens hvis jeg putter en agurk i munnen så skal det ikke så mye til før kinnveggene treffer og stimulerer den og det er mer komfortabelt for meg, og man kan bruke tunga også og slikke på skaftet mens på en veldig liten og tynn penis så går det ikke på samme måten og ja jeg syns det kanskje er litt ekkelt mentalt også å suge når jeg ikke er tent på penisen jeg suger 😕

Så håpet på tips til hvordan få vaginalt samleie til å bli bedre og stimulere han nok 

Ohhh...shit! Her kommer det frem ja... hehe..Aj aj aj... Dam. jeg er glad det ikke er MEG det det omtales om her... :)             Ærlig sagt da! Jeg har ikke tenkt i den retningen om det å ha.. ja.. en liten.. som i dine beskrivelser før.. (har ikke trengt det heller selvfølgelig) Men har alltid fått høre at de som sier at størrelsen ikke teller...ja de JUGER av en eller annen grunn.        Uansett da.. Digger at ting blir sagt som det er jeg, og jeg ser problematikken din.. (og andres også). 

Vel.. jeg liker faktisk (selv med medfødt XL) at det er litt "å bevege den i" inne i der jeg (hvis jeg kan si det uten å få halve jord klodens befolkning på nakken nå).... og massse olje i tillegg nesten for å unngå friksjon.. så det blir litt motsatt av dine bekymringer. 

Beste jeg kan komme med.. slev om du garantert ikke er for vid.. er at du får seriøst gå i hard trening med knipe øvelser før han skal til pers... ;) hehe.. også klemmer/kniper du alt du makter hver gang han jukker inn eller ut..  Er digg å bli "melket" på den måten da. ;)  Og ironisk nok, så er det jo bra han ikke har så lang heller... får da blir han jo mest jobbende i åpningen.. hvor du er trangest!  

Så trur dette går fint jeg. Også... fikk jeg en syk trang til å få høre tilbake meldinger fra deg nå.. hehe..  Good Luck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...