Gå til innhold

Sexposisjoner og tips for mer friksjon og trangere følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg sånn at jeg har falt for en mann som viser seg å ha liten penis.. Har bare sett den på videoklipp ikke irl enda men syns det blir altfor slemt å dumpe han pga det bildet. Så jeg tenkte å gi han en sjanse å late som ingenting og ha sex med han noen ganger. Er det noen stillinger eller triks jeg kan gjøre for at han skal oppfatte meg trangere? Jeg blir ganske våt og å kjøre tørt er ikke et alternativ. Jeg vil ikke at han skal oppfatte meg vid

Anonymkode: e2b73...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har seg sånn at jeg har falt for en mann som viser seg å ha liten penis.. Har bare sett den på videoklipp ikke irl enda men syns det blir altfor slemt å dumpe han pga det bildet. Så jeg tenkte å gi han en sjanse å late som ingenting og ha sex med han noen ganger. Er det noen stillinger eller triks jeg kan gjøre for at han skal oppfatte meg trangere? Jeg blir ganske våt og å kjøre tørt er ikke et alternativ. Jeg vil ikke at han skal oppfatte meg vid

Den er tricky. Men det funker litt å stappe et par isbiter i musa en times tid før samleie. 

Anonymkode: bd4d4...f57

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Den er tricky. Men det funker litt å stappe et par isbiter i musa en times tid før samleie. 

Anonymkode: bd4d4...f57

Kun seriøse svar takk... Jeg vil ikke gi han komplekser og ønsker å ha en gjensidig god sexopplevelse. 

• Liker 5
Skrevet

butplug?

Anonymkode: 2aab5...770

• Liker 3
Skrevet

Penisring skal visstnok hjelpe litt. Samler blodtrykket bedre.

Skrevet

Jeg er vel egentlig ganske normal,  men til tider litt følelsesløs i penis. Eksen kunne gjøre det ganske trangt,  ved å ha samlede bein i doggy, eller på magen med pute under. Også når hun lå på rygg, og dro knærne opp, kunne hun samle dem. Analt er jo også en mulighet.  Ikke overtenk dette,  det kan hende den er helt ok live, og det er ikke sikkert han trenger de trangeste heller. Penetrasjon er dessuten ikke alt.

Anonymkode: 12a1f...2f6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

.Analt er jo også en mulighet. 

Nei det er det ikke 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Penetrasjon er dessuten ikke alt.

Jeg tror han vet at han er liten fordi han snikskyter mye av fingre og tungeskills, men jeg er ikke noe god på å si oral selv å suge han og hvertfall med liten penis er det vanskelig syns jeg så penetrering er "alt" jeg har å stille opp med 

Skrevet

Finnes egne sider og instrtuksjonsvideoer for ulike størrelser. Fant selv mange bra for menn med motsatt "problem".

.

Anonymkode: 44903...02c

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg tror han vet at han er liten fordi han snikskyter mye av fingre og tungeskills, men jeg er ikke noe god på å si oral selv å suge han og hvertfall med liten penis er det vanskelig syns jeg så penetrering er "alt" jeg har å stille opp med 

Jeg vet jo ikke hva som skjer mentalt hos deg, når du suger, men sånn teknisk sett, burde jo en litt liten kuk være ganske avslappende å ha i munnen?  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet jo ikke hva som skjer mentalt hos deg, når du suger, men sånn teknisk sett, burde jo en litt liten kuk være ganske avslappende å ha i munnen?  

I mangel på bedre sammenligninger... Så å suge på et tynt sugerør man har lengre inn i munnen så vil ikke kinnveggene mine treffe sugerøret med mindre man suger sykt hardt som er vondt for meg og sikkert han. Mens hvis jeg putter en agurk i munnen så skal det ikke så mye til før kinnveggene treffer og stimulerer den og det er mer komfortabelt for meg, og man kan bruke tunga også og slikke på skaftet mens på en veldig liten og tynn penis så går det ikke på samme måten og ja jeg syns det kanskje er litt ekkelt mentalt også å suge når jeg ikke er tent på penisen jeg suger 😕

Så håpet på tips til hvordan få vaginalt samleie til å bli bedre og stimulere han nok 

• Liker 2
Skrevet

Bakfra er jo litt trangere synes jeg da eller at du ligger på rygg med bena opp og samlet. Eller er det jo sånne sleeves han kan bruke, men det har jeg aldri prøvd med noen mann. 

Anonymkode: 97679...8dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

og ja jeg syns det kanskje er litt ekkelt mentalt også å suge når jeg ikke er tent på penisen jeg suger 😕

Jeg hører deg, selv om du drar den langt, med å sammenligne med sugerør, uten å ha møtt mannen.  

Jeg synes det høres ut som et veldedighetsprosjekt, som du godt kan stå over. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I mangel på bedre sammenligninger... Så å suge på et tynt sugerør man har lengre inn i munnen så vil ikke kinnveggene mine treffe sugerøret med mindre man suger sykt hardt som er vondt for meg og sikkert han. Mens hvis jeg putter en agurk i munnen så skal det ikke så mye til før kinnveggene treffer og stimulerer den og det er mer komfortabelt for meg, og man kan bruke tunga også og slikke på skaftet mens på en veldig liten og tynn penis så går det ikke på samme måten og ja jeg syns det kanskje er litt ekkelt mentalt også å suge når jeg ikke er tent på penisen jeg suger 😕

Så håpet på tips til hvordan få vaginalt samleie til å bli bedre og stimulere han nok 

Hm. Treffer kinnveggene dine penis når du suger? Da må du jo ha penis mellom tennene og kinnene? Jeg er glad i å gi oral, men akkurat sånn har jeg aldri gjort det. Kinnveggene er ikke borti hos meg. Bruk tunga aktivt når du har penis i munnen, tunga er varm fleksibel og 'smart', og kan tilpasse seg enhver størrelse. Men ellers, hvis oral ikke er din ting, så gå for det som er sagt her: hold beina mer samlet, gjelder alle posisjoner der du får det til.

• Liker 3
Skrevet

Har penisen vinkel av noe slag?

Buttplug, analsex, penisring, sleeve. 

Skrevet
Moden dame skrev (46 minutter siden):

Hm. Treffer kinnveggene dine penis når du suger? Da må du jo ha penis mellom tennene og kinnene? Jeg er glad i å gi oral, men akkurat sånn har jeg aldri gjort det. Kinnveggene er ikke borti hos meg. Bruk tunga aktivt når du har penis i munnen, tunga er varm fleksibel og 'smart', og kan tilpasse seg enhver størrelse. Men ellers, hvis oral ikke er din ting, så gå for det som er sagt her: hold beina mer samlet, gjelder alle posisjoner der du får det til.

Ja når jeg suger inn og lager vakum kommer kinnveggene innenfor tennene og pakker seg langs penis. 

Når dere sier holde bena samlet så skjønner jeg at man kan det i doggy og i skje så det noteres! , og i praksis i misjonær også men føler det er lite sexy å ligge der som en rett pinne...! 

Meningen med denne sexen er å få han til å syntes jeg er god i senga og kinky. Jeg er tjent på andre arenaer med å ha sex med han uten å gå mere inn på det så jeg vil få han til å ville ligge med meg flere ganger så får jeg heller bare fake egen nytelse de gangene så lenge han får sitt og ikke opplever meg vid 

herremann skrev (39 minutter siden):

Har penisen vinkel av noe slag?

Buttplug, analsex, penisring, sleeve. 

Analting bruker jeg ikke. Er litt kleint å foreslå hjelpemidler til han første gang man skal ligge med noen. Vil ikke gjøre det for obvious at jeg bryr meg om at den er liten 😬

Skrevet

Må du egentlig planlegge for mye? La dere rive med i øyeblikket mener nå jeg. Er det viktig hva han tenker om din vagina? Tror du han tenker så mye om den annet enn at du helt sikkert er deilig!? 

Bare vær naturlig, jeg har aldri planlagt et program ut fra størrelsen på penis... det blir for rart synes jeg. 

Som andre over sier; sex er mer enn bare selve penetreringen. 

Anonymkode: 96c40...a7b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når dere sier holde bena samlet så skjønner jeg at man kan det i doggy og i skje så det noteres! , og i praksis i misjonær også men føler det er lite sexy å ligge der som en rett pinne...! Anonymkode: e2b73...975

Joda - bare legg det ene beinet ditt mellom hans. 

Skrevet

Hvor liten snakker vi? ca

Anonymkode: 422f3...a38

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 14.49):

jeg hadde heller vert ærlig jeg, og sagt sorry jeg fortekker større

Anonymkode: dd254...03d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...