Gjest Violetta Skrevet 14. oktober 2005 #2 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg synes sangen hennes er kul, hun har en bra stemme til å være så ung. Men jeg synes teksten i sangen er alt for moden for henne.
Gjest porselen Skrevet 14. oktober 2005 #3 Skrevet 14. oktober 2005 Vel, jeg har blitt hjernevasket - tar meg i at jeg går og nynner "what's in it for me.." rett som det er. Det er nemlig min datters favoritt cd, og selv om hun spiller den på rommet sitt så er det ikke til å unngå at jeg hører den. Men for all del, sangen er fin den, selv om jeg er lei av å ha den i hodet konstant. "what's in it for me"
Shine21 Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 jeg syns "whats in it for me" var kjempe kul, så har nok hørt litt for mye på den...så er jo jeg litt fjortis av meg da.. men var en kul sommersang liksom=) Selve jenta har jeg ikke noe spesiell formening om, bortsett ifra at man ikke skulle trodd hun var 12 (ca)år når hun synger!
Gjest Violetta Skrevet 14. oktober 2005 #5 Skrevet 14. oktober 2005 jeg syns "whats in it for me" var kjempe kul, så har nok hørt litt for mye på den...så er jo jeg litt fjortis av meg da.. men var en kul sommersang liksom=) Selve jenta har jeg ikke noe spesiell formening om, bortsett ifra at man ikke skulle trodd hun var 12 (ca)år når hun synger! ← Leste at hun var fjorten, men det blir vel mye det samme.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #7 Skrevet 14. oktober 2005 Hadde aldri latt dattera mi synge slikt i den alderen. Aldri i verden. "And I refuse to be your mother" "What's in it for me - this ain't a one man show " "You can't have this candy" 'nuff said.
Shine21 Skrevet 14. oktober 2005 #8 Skrevet 14. oktober 2005 hehe, oki la oss si hun er 13 da, så var hun 12 når hun begynte...(i sommer kanskje) neij ikke vet jeg, samma ulla det vel
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2005 #9 Skrevet 14. oktober 2005 Sangen i seg selv er ok, men jeg synes småjenter burde synge om sommerfugler og Barbie og hundevalper og sånt.
Gjest Violetta Skrevet 14. oktober 2005 #10 Skrevet 14. oktober 2005 Sangen i seg selv er ok, men jeg synes småjenter burde synge om sommerfugler og Barbie og hundevalper og sånt. ← Godt sagt!
Maja23 Skrevet 14. oktober 2005 #11 Skrevet 14. oktober 2005 Godt sagt! ← må si meg enig der jeg også! men jeg er spent på å se åssen stemmen hennes utvikler seg, for hun har veldig bra stemme til å være så ung.
Gjest Catwoman Skrevet 15. oktober 2005 #12 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg synes hun er fink til å være så ung, har også hørt at hun er 13. Nå vet ikke jeg hvor mye som er mixet fint i studio da, men jeg går vel utifra at når en så ung jente får platekontrakt så er de fordi hun har et talent. Sangen er OK, men for meg blir stemmen for ung til at jeg syns det er pent å høre på. Og teksten er vel litt feil for henne ja.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #13 Skrevet 15. oktober 2005 Ok jentunge og bra sang, men DÅRLIG kombinasjon!! Hun er ALT FOR UNG for den sangen!!
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #14 Skrevet 15. oktober 2005 Kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill kill (låta da, ikke jenta, selv om det burde være forbudt med slik lydforurensning....) Verste siden "Big big world"......takke meg til Scnappi og Crazy Frog..tross alt...selv om det egentlig er like ille, bare litt enklere å ignorere.
Smilla78 Skrevet 15. oktober 2005 #15 Skrevet 15. oktober 2005 Ikke min stil. Jenta er flink men jeg takler ikke den låta.
Totalya Skrevet 15. oktober 2005 #16 Skrevet 15. oktober 2005 Jenta synger om emner hun er for ung til å ha greie på, men den nye sangen "Another Day" er fin.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. oktober 2005 #17 Skrevet 15. oktober 2005 hun vant melodifestivalen for unger i sberige, så tror ikke det er så fryktelig miksa og triksa med i studio. hun ble vel 13 i desember i fjor, dvs si at hun blir 14 i år? jeg synes hun har _utrolig_ bra stemme, men den første singelen passer ikke en 12åring, -som hun var da...
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #18 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg blir vannvittig irritert hver gang jeg hører den sangen. Å få en 13`åring til å synge en sang med en slik tekst vitner om pengegriske mennesker som kun er ute etter å tjene penger på henne. Det er så spekulativt at det burde ikke være lov
Ciara Skrevet 16. oktober 2005 #19 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg skrur av radioen når hun kommer på...
Trampe Skrevet 16. oktober 2005 #20 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg skrur av radioen når hun kommer på... ← Jeg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå