Gå til innhold

Hvorfor feiger jeg ALLTID ut før treff? Er det vanlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trenger å lufte dette. Ja jeg har sosial angst men trodde ikke den var så ille.. Jeg har vært singel lenge og snakker med menn på Tinder, Snap og byen som jeg får skikkelig sans for og kan tenke at NÅ har jeg endelig møtt en jeg liker!! Så snapper vi noen dager og alt er kos og jeg har skikkelig lyst til å ta det videre også spør de om å møtes og jeg feiger ut ALLTID så fort det nærmer seg!

Da går det fra å syns snappingen er kjempekos til å bli sånn Åh neei hva har jeg gjort!! "Oops I did it again" og tør nesten ikke åpne snappene noe mere og blir fysisk uvel av å tenke på jeg la ut agn det forventes at jeg følger opp. Noen ganger har vi sendt nudes og veldig flørtende innhold jeg syns er gøy der og da men i virkeligheten er jeg egentlig dødssjenert. Så skjer at de fortsetter å spørre om å møtes  og jeg til slutt enten ghoster eller drar en "Det er meg ikke deg" og sletter de.. Jeg skulle så GJERNE ønske at jeg var tøff nok til å faktisk møtes! 

Er det vanlig å være så feig og hva er egentlig grunnen til at man feiger ut fra noe man egentlig var keen på? Jeg har alltid vært sånn at når gutter begynner å like meg og det vekker noe følelser i meg også så feiger jeg ut, men mange av disse guttene har jeg chattet med bare for å avtale sex men feiger ut av det og.. Råd??? Alkohol for å roe nervene er ikke et alternativ da jeg ikke drikker 

Anonymkode: be5bc...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler om at du er redd for å ikke være bra nok. Hva er det verste som kan skje? At de ikke vil treffe deg igjen? Hva så? Livet går videre.. I mellomtiden er du blitt en erfaring rikere og kanskje fått deg et godt ligg.. 

Bedre å angre på noe du gjorde enn at du ikke gjorde det. 

Anonymkode: 1663b...b3d

• Liker 3
Skrevet

Føler med deg, har vært sånn selv. Men du må bare tvinge deg selv ut av komfortsonen selv om det er vanskelig. Du kommer ikke til å angre for å si det slik! Og om daten går dårlig så finner du bare på en unnskyldning for å stikke av😂

Sosial angst er noe drit men du må bare prøve å utfordre deg selv litt og litt så blir det bedre. Krysser fingrane for deg🤞

• Liker 2
Skrevet
Slut skrev (2 timer siden):

Føler med deg, har vært sånn selv. Men du må bare tvinge deg selv ut av komfortsonen selv om det er vanskelig. Du kommer ikke til å angre for å si det slik! Og om daten går dårlig så finner du bare på en unnskyldning for å stikke av😂

Sosial angst er noe drit men du må bare prøve å utfordre deg selv litt og litt så blir det bedre. Krysser fingrane for deg🤞

Jeg er ikke noe redd for middagsdate og sånne situasjoner vi bare skal prate og bli kjent, men når vi avtaler nærhet og sex og jeg har lagt opp til det da får jeg hetta og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg 😱 Jeg fremstiller meg som en selvsikker forførerinne på nett mens i virkeligheten tør jeg knapt å sitte ved siden av noen i sofaen det er helt tragisk haha.. Men vil jo gjerne ha sex og flørte men når det kommer til stykket fryser jeg helt til 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke noe redd for middagsdate og sånne situasjoner vi bare skal prate og bli kjent, men når vi avtaler nærhet og sex og jeg har lagt opp til det da får jeg hetta og vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg 😱 Jeg fremstiller meg som en selvsikker forførerinne på nett mens i virkeligheten tør jeg knapt å sitte ved siden av noen i sofaen det er helt tragisk haha.. Men vil jo gjerne ha sex og flørte men når det kommer til stykket fryser jeg helt til 

Viss du fremstiller deg som veldig seksuell og selvsikker person så har både du og den du møte visse forestillinger om hvordan daten skal gå. Og då er det lett å bli stresset😅  Kanskje det e bedre å si at du er litt sjenert når alt kommer til alt(sex) og at du liker best at ham tar det første steget😊 det skal ikke være lett å date men håper det ordner seg for deg😊

• Liker 4
Skrevet
Slut skrev (3 timer siden):

Viss du fremstiller deg som veldig seksuell og selvsikker person så har både du og den du møte visse forestillinger om hvordan daten skal gå. Og då er det lett å bli stresset😅  Kanskje det e bedre å si at du er litt sjenert når alt kommer til alt(sex) og at du liker best at ham tar det første steget😊 det skal ikke være lett å date men håper det ordner seg for deg😊

Ja det er pga det høye forventningene jeg planter at jeg har backet ut denne gangen men det skjer også når jeg bare er meg selv og ikke gir han noen forhåpninger i det hele tatt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det er pga det høye forventningene jeg planter at jeg har backet ut denne gangen men det skjer også når jeg bare er meg selv og ikke gir han noen forhåpninger i det hele tatt 

Er det selvtilliten din som gjør det trur du? Eller er der bare lenge side du har hatt sex? Då blir det extra vanskelig, det er min erfaring. 

Skrevet

Men hvorfor må du drive å snappe så mye med dem? Kan du ikke bare treffe dem på et tidligere tidspunkt, feks begynne med en kaffe på kafe? Da slipper du disse forventningene. Du kan vel vente med å ha sex til du har truffet dem et par ganger og er trygg nok?

Anonymkode: 631b7...f60

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...