Gå til innhold

Hva fikk dere i julegave fra arbeidsplassen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 1000kr kontanter, 2 flasker vin, kalender for 2022 og en pose med diverse spekemat, samt en god julelunsj.

Anonymkode: 923b9...523

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort fra en butikk ( men vet ikke beløp enda), mest sannsynlig 500 eller 1000) 

Anonymkode: df820...e3d

Skrevet

Gavepose med en pose kaffe og to små pakker konfekt. Julegaven er vel egentlig gave til veldedig organisasjon også får vi ansatte gaveposen som takk.

Anonymkode: 8fff0...f02

Skrevet

Drikkeflaske, en liten pose kjeks. Det var det. Skulle gjerne ha hatt 1000 kr istede

Anonymkode: ee7ca...78b

Skrevet

Skulle ønske vi ikke fikk julegaver, men at julegave budsjettet gikk til veldedighet ❤️

• Liker 2
Skrevet

En julestjerne, en liten marsipangris og en koronatest 

• Liker 5
Skrevet

Fikk gavekort til en verdi av 500,-

Anonymkode: e2af2...51a

• Liker 1
Skrevet

arbeidsgiver har en avstemning blant alle ansatte mellom 3 veldedige organisasjoner.

Det blir så utfra resultatet fordelt et beløp mellom disse 4.

AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 14.09):

arbeidsgiver har en avstemning blant alle ansatte mellom 4  veldedige organisasjoner.

Det blir så utfra resultatet fordelt et beløp mellom disse 4.

Anonymkode: d78b0...75a

Skulle selvsagt være 4 organisasjoner

Anonymkode: d78b0...75a

• Liker 3
Skrevet

En stor kasse med kjøttpålegg og et fenalår :) 

Anonymkode: f80c1...cca

• Liker 1
Skrevet

Fra den ene fikk jeg ett gratis plagg verdt inntil 350 kr

Fra den andre fikk jeg gavepakke med 3 ulike syltetøy og en juice. 

Skrevet

Ingenting.

Dårlig...

Anonymkode: 3d1ec...600

Skrevet

Vi fikk 10 000 kr i julebonus/koronabonus, julelunsj levert på døren og en flaske champagne. 

Anonymkode: df1dc...851

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 13.50):

Jeg fikk 1000kr kontanter, 2 flasker vin, kalender for 2022 og en pose med diverse spekemat, samt en god julelunsj.

Anonymkode: 923b9...523

1000 kr i kontanter? Håper du ikke mener dette bokstavelig, da alle penger fra arbeidsgiver skal gå via bank. I utgangspunktet skal vel gaver gis i form av varer eller gavekort (som ikke kan veksles inn i kontanter), så andre utbetalinger må være lønn eller bonus, og skal trekkes skatt av.

Jeg fikk julebonus på 5000 kr, julegodis og et gavekort (vet ikke sum, har ikke åpnet enda).

Anonymkode: fa78c...388

• Liker 4
Skrevet

Ingenting, jobber i staten. Kunne fått en marsipangris ass 😄 

Anonymkode: 719c5...e8d

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk 400,- i gavekort på norli. Betaler litt av julegaven til dattera mi med det, så det passet fint 😊👌

Anonymkode: ed4d6...42d

• Liker 1
Skrevet

Siden gaven var så spesiell, så må jeg nevne fjorårets gave. En pose (på størrelse med en tepose) med gløggmix 🤣. Mest idiotiske gaven ever. Kostet ca to kroner pr pakke. 

I år blir det et universal gavekort på 300 kroner, noe som er bra til å være en statlig ansatt! 

• Liker 2
Skrevet

Ingenting.

Anonymkode: 4f4d2...89f

Skrevet

Jobber på sykehus, så får altså ingenting :) vi fikk en twistpose på deling inn på pauserommet i går da 😅

Anonymkode: aae26...a8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 13.56):

Drikkeflaske, en liten pose kjeks. Det var det. Skulle gjerne ha hatt 1000 kr istede

Anonymkode: ee7ca...78b

Du fikk noe som koster kanskje en hundrelapp i innkjøp, og skulle gjerne hatt tusen kroner. Joda: det er forståelig det... Men jeg TROR ikke at det er en valgmulighet, altså. ;)

Vi er en avdeling med 30 ansatte og fikk en liten fruktkurv på deling. Tror det var færre enn 20 ting i den. 

Anonymkode: ca3fc...e60

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...