AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Jeg satt på do og fikk plutselig vondt i venstre side av magen og plutselig kommer det blod ut av skjeden. Ikke kjempemye, men nok til at tankene mine gikk til festeblødning? Jeg bruker kobberspiral og planlegger ikke å bli gravid, men har en søster som har fått barn så jeg kan litt om dette fra før. Når jeg sjekker på syklus-appen ser jeg at det er nøyaktig 6 dager siden jeg hadde eggløsning. Hadde også samleie med samboeren rundt dette tidspunktet. Nå kjenner jeg litt murringer på samme sted av magen her jeg sitter. Har også opplevd tidligere at dopapiret kan være såvidt rosa tiden rundt eggløsning, men ikke så "ferskt" rødt som det var nå. Dere som har vært gravide, hva er deres tanker? Anonymkode: bde53...e7e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Sannsynligvis var det nok ikke det i og med at du har spiral. Jeg har hatt en liten blødning ca. en uke etter eggløsning noen få ganger de årene jeg ikke brukte hormonprevensjon, og det var bare en tilfeldig blødning, jeg var ikke gravid (håpet på at det skulle være festeblødning den ene gangen, fordi vi prøvde). Jeg hadde ikke blødning på den tiden de to gangene jeg faktisk var gravid. Anonymkode: a989f...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Jeg er gravid i uke 5 nå og har friskt i minnet at jeg hadde en ørliten rosa flekk med utflod på ett tørk en gang 5 dpo. Høres nok mer ut at det du opplevde var en tilfeldighet? Men er du usikker kan det jo være greit å bare ta en test for å få et sikkert svar? 😊 Anonymkode: 4b000...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå