AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Det svaret er Jeg vet ikke. Men de fleste vil svare ja eller nei. Anonymkode: 85a5c...e01
Gjest Lawyam Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Om Gud eksisterer er svaret; ja Om Gud eksisterer er svaret; nei Ikke noe; vet ikke. 'Vet ikke' forteller ingenting om Guds eksistens eller om Gud, det forteller om mennesket.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Just now, Lawyam said: Om Gud eksisterer er svaret; ja Om Gud eksisterer er svaret; nei Ikke noe; vet ikke. 'Vet ikke' forteller ingenting om Guds eksistens eller om Gud, det forteller om mennesket. Vi kan kun svare på Guds eksistens fra menneskets perspektiv. Og vårt perspektiv er: Vi vet ikke. Anonymkode: bbe35...883 1
Conal Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Både nei og vet ikke er feil. Ja, er riktig. Men de fleste vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Jeg er da 100% sikker. Skråsikker på at han ikke eksisterer. Ikke si at jeg ikke kan være det, jo det kan jeg faktisk. Anonymkode: cb5ca...bfb
Gjest Lawyam Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er da 100% sikker. Skråsikker på at han ikke eksisterer. Ikke si at jeg ikke kan være det, jo det kan jeg faktisk. Anonymkode: cb5ca...bfb Klart du kan føle deg 100% sikker og skråsikker på det eller annet, men det betyr ikke nødvendigvis at Han ikke finnes.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Herregud da. Slutt å være så hjernevasket. Selvsagt finnes ikke gud. Bruk hodet litt da. Anonymkode: 00e59...2b5
Gjest Lawyam Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud da. Slutt å være så hjernevasket. Selvsagt finnes ikke gud. Bruk hodet litt da. Anonymkode: 00e59...2b5 Mange mener Han finnes og det ville vel vært svært merkelig om det var akkurat deg vi skulle spurt hvis vi skulle finne endelig svar på spørsmålet? Så langt vet jeg bare at du skriver du føler deg sikker - ikke at du har svaret! - og ikke at det nettopp dukket opp sikre kilder på KG som avkreftet en gang for alle at Han ikke skulle finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå