AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Har dere en god oppskrift til meg? Jeg knytter meg enormt til mennesker jeg slipper tett innpå, og nå er det fire år siden bruddet, men jeg klarer ikke å gå videre. Dette begynner å bli latterlig og ikke minst vondt. Hvordan slippe taket? Anonymkode: c3976...a40 1
BigFoot Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere en god oppskrift til meg? Jeg knytter meg enormt til mennesker jeg slipper tett innpå, og nå er det fire år siden bruddet, men jeg klarer ikke å gå videre. Dette begynner å bli latterlig og ikke minst vondt. Hvordan slippe taket? Anonymkode: c3976...a40 Oi, det var lenge ❤ Har egentlig ikke noen annen oppskrift enn å bare forsøke å glemme. Har du truffet andre? Lettere å komme over noen, ved å treffe en ny.. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Handler kanskje om redsel for å mislykkes med forhold igjen? At du ikke har tilgitt deg selv for at det ikke gikk bra første gang. Ført når du aksepterer at forhold er risiko kam du gå videre. Anonymkode: 7f3aa...450 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 De er følelsesmessig avstumpet.Det er ikke noe å misunne. Men nå har det gått veldig langt tid. Hva er det som gjør at du ikke klarer å slippe taket? Anonymkode: 65ff9...a26 10
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Alle er forskjellige så det er vanskelig å gi råd. For min del har jeg bare alltid tenkt at jeg rett og slett ikke gidder mer gråting og depping etter lengre tid. Det er så ekstreeemt slitsomt. Møter venner oftere og dyrker mine egne hobbier osv. Rett og slett prøver jeg og bli glad i å være alene hjemme men samtidig lar jeg meg selv bli forelsket på nytt hvis jeg møter den rette. Det er ikke lett først men du må rett og slett fylle tankene med noe annet fram til det bare skjer naturlig. Anonymkode: 6ad68...e13 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Det handler om å akseptere at dere ikke var rett for hverandre, og at det betyr at drømmemannen/drømmekvinnen finnes der ute fortsatt. I en annen person, som kan gi deg det vedkommende ikke kunne gi. Tenk så spennende det er! Bryt all kontakt med eksen, og fokuser på dårlige sider/årsaken til at det ble slutt hvis du begynner å tenke på vedkommende. Fyll tiden din med mening og hyggelige aktiviteter. En del mennesker dyrker sorgen, og det er virkelig ikke bra. Etter 4 år hadde jeg vurdert terapi hvis jeg fortsatt rotet rundt i gamle følelser. Anonymkode: 7c740...8c5 10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #7 Skrevet 23. desember 2021 Har samme problemet . Her har det gått 2 år. Ble dumpet på en forferdelig måte . Han var utro og løy selv om jeg spurte han rett ut. Byttet ut med en yngre og penere som han holdt på med samtidig som meg. Helt jævlig. Og før det to forhold til skikkelige drittsekker. Føler meg skadet. Har det bedre nå men ingen interesse å prøve igjen med noen siden det som oftest ender med at det gjør så vondt. Så du er ikke alene! Klarer heller ikke helt å gå videre . Selvtilliten fikk en knekk og. Vil ikke ende opp som bitter heller. Anonymkode: e51f4...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #8 Skrevet 23. desember 2021 Hva med å tenke at du fortjener noen bedre, du er bedre og du fortjener kun det beste? Prøv å glem eksen, se frem til å møte noen ny. Viktig å være realistisk, man vet aldri hva som venter en, men om en unngår med vilje å ikke prøve, så går en glipp av mange muligheter og fine opplevelser også. Du må bare hoppe uti med begge bena noen ganger. Anonymkode: ba1b0...7ee 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har dere en god oppskrift til meg? Jeg knytter meg enormt til mennesker jeg slipper tett innpå, og nå er det fire år siden bruddet, men jeg klarer ikke å gå videre. Dette begynner å bli latterlig og ikke minst vondt. Hvordan slippe taket? Anonymkode: c3976...a40 Ja, det var latterlig. Det finnes nok ingen oppskrift. Men å ha evne til å gi faen er en god ting. Anonymkode: 04814...b9a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #10 Skrevet 23. desember 2021 Du er ikke alene. Jeg sitter her 7 år senere og tenker på eksen hver dag. Har hatt sporadisk kontakt, men kan gå et år eller to mellom. Ikke noe som er nok til å vedlikeholde følelser hos «vanlige», men jeg sitter fast. Skulle gjerne hatt en oppskrift jeg også 🙈 Anonymkode: 08139...91f
Fru Uperfekt Skrevet 23. desember 2021 #11 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): De er følelsesmessig avstumpet.Det er ikke noe å misunne. Men nå har det gått veldig langt tid. Hva er det som gjør at du ikke klarer å slippe taket? Anonymkode: 65ff9...a26 Ikke nødvendigvis. En kan lett bruke både 2 og 3+ år fra en bestemmer seg til en faktisk går, da er allerede bruddet bearbeidet før en er singel igjen 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #12 Skrevet 23. desember 2021 Da jeg kom til reaksjonen "sinne" i min sorgreaksjon, så bestemte jeg meg for å gå videre. Tok ca 8 mnd fra brudd til jeg begynte å date igjen. Anonymkode: 14966...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #13 Skrevet 23. desember 2021 Fru Uperfekt skrev (2 timer siden): Ikke nødvendigvis. En kan lett bruke både 2 og 3+ år fra en bestemmer seg til en faktisk går, da er allerede bruddet bearbeidet før en er singel igjen Eller motsatt, en kan innse at det en trodde var litt humper i veien, egentlig handla om at eksen brukte de siste 2 årene av forholdet på å distansere seg etter å ha tatt en bevisst eller ubevisst avgjørelse om å bryte. Det setter jo all sex, betroelser og i det hele tatt forholdet i et visst perspektiv. I realiteten har man data et spøkelse. Anonymkode: 5b992...419
GulSitron Skrevet 23. desember 2021 #14 Skrevet 23. desember 2021 Da mitt forhold tok slutt og jeg gikk videre forholdsvis raskt er det fordi jeg var mentalt ferdig med forholdet en stund før det ble slutt. Dette var et forhold som hadde vart i 10år og vært relativt dødt en god stund. Hadde jobbet med meg selv og min egen lykke i et år før det ble slutt og da det ble slutt opplevde jeg det som en stor lettelse. 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #15 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/22/2021 den 12.42): De er følelsesmessig avstumpet.Det er ikke noe å misunne. Men nå har det gått veldig langt tid. Hva er det som gjør at du ikke klarer å slippe taket? Anonymkode: 65ff9...a26 Eller så var de ferdige følelsesmessig i forholdet før det tok slutt.. Anonymkode: 9228a...f2b 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #16 Skrevet 23. desember 2021 Fordi de ofte har en ny på gang rett etter eller sågar før det blir slutt. Anonymkode: cc480...f78
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #17 Skrevet 23. desember 2021 Jeg holdt også på i årevis. Det slapp ikke taket før jeg møtte en ny mann. Exen hadde jeg romantisert uten å merke det og da jeg møtte nåværende så jeg at exen ikke var så bra allikevel og alt slapp. Anonymkode: 5799c...250 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #18 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 12.36): Har dere en god oppskrift til meg? Jeg knytter meg enormt til mennesker jeg slipper tett innpå, og nå er det fire år siden bruddet, men jeg klarer ikke å gå videre. Dette begynner å bli latterlig og ikke minst vondt. Hvordan slippe taket? Anonymkode: c3976...a40 Vi er nok ganske like. Jeg er nok en rimelig stabil og dessverre ganske nostalgisk anlagt?! Ser at mange går raskt videre. Flere av damene jeg har hatt et forhold til går videre ganske raskt. Avhengig av hvor lenge det er til første fredagens. Jeg sørger/savner en stund. Tar gjerne 3-4 mnd før jeg fungerer godt hverdagen. Enda en stund før jeg kanskje lukker døra 100% for eksen. Skulle gjerne vært foruten. Gått lett videre og kun sett fremover. Men sånn er jeg dessverre ikke skrudd sammen. Anonymkode: 30f11...fb2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #19 Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 12.42): De er følelsesmessig avstumpet.Det er ikke noe å misunne. Men nå har det gått veldig langt tid. Hva er det som gjør at du ikke klarer å slippe taket? Anonymkode: 65ff9...a26 Enig. Forsøk å styr unna den sorten når du begynner og date, ts. Flere forhold rett etter hverandre er et rødt flagg. Støtter den som tipset deg om å møte nye mennesker. Vanskelig å komme videre hvis man bare sitter hjemme og sørger. Anonymkode: fe759...a59
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #20 Skrevet 24. desember 2021 Drit i mannfolk. Vær singel og slikk sårene dine. Ta han ned fra pidestallen og fokuser på deg. Hevnen er søt og en dag er det din tur å skinne ! Anonymkode: e51f4...8ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå