AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hva tror du? Anonymkode: ba9ed...b81 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 mange vaksiner skal du ta OP? 4 årlig i overskuelig framtid? Anonymkode: 1dc27...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Jeg hadde tatt den om den forhindret rynker men ville ikke hatt botox inn i blodet Anonymkode: 05996...3eb
SoWhat? Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Det er I grunnen ikke så rart mange hater antivaxxere. De tror de har helt grunne tanker om hvorfor de ikke har den. Folk evner ikke å forstå. Sånn er det bare. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Vaksine skulle heller kommet med gratis horoskop. De jeg kjenner som er anti-vaxxere er interessert i astrologi også. 🤦♂️ Anonymkode: a414e...a2c 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Jepp, tilby en pakke med vaksine, horoskop, krystaller og botox, så får man nok en god del antivaxere på kroken. Hvis vaksinen settes av en sjaman/healer i yogastilling, blir oppslutningen enda høyere. Anonymkode: 07777...127 5
Gjest Gunn Greta Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Hva med å gi de en heia deg og en klem? Antivaxere er jo mennesker som føler de ikke har fått som fortjent (antivaxing er radikalisering over i et miljø som får de til å føle seg viktige - de vet "sannheten") og som er litt redde. Sånn helt seriøst er det jo det som er grunnen. Og facebook er deres samlingspunkt. Men helt ærlig har jeg lyst til å hive hele gjengen til måsen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #9 Skrevet 22. desember 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, tilby en pakke med vaksine, horoskop, krystaller og botox, så får man nok en god del antivaxere på kroken. Hvis vaksinen settes av en sjaman/healer i yogastilling, blir oppslutningen enda høyere. Anonymkode: 07777...127 Sleng med en hjerneapp til mobilen så kanskje de hadde brukt den. Anonymkode: 45648...55a 1
DildoShwaggins Skrevet 22. desember 2021 #10 Skrevet 22. desember 2021 (endret) Hver eneste gang noen gir uttrykk for å være irritert over at jeg ikke er vaksinert, så blir jeg glad inni meg. Botox trenger jeg forresten ikke, god jul ❤️ Endret 22. desember 2021 av DildoShwaggins 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #11 Skrevet 22. desember 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Hver eneste gang noen gir uttrykk for å være irritert over at jeg ikke er vaksinert, så blir jeg glad inni meg. Botox trenger jeg forresten ikke, god jul ❤️ Blir du like glad inni deg når du til slutt får korona og blir liggende å hive etter pusten på intensiven? Svømmer over av uvaksinerte på intensiven om dagen, tygg litt på den du. Anonymkode: ff69e...e12 4
DildoShwaggins Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir du like glad inni deg når du til slutt får korona og blir liggende å hive etter pusten på intensiven? Svømmer over av uvaksinerte på intensiven om dagen, tygg litt på den du. Anonymkode: ff69e...e12 Ja, for da vet jeg at noen blir irritert over at jeg får helsehjelp, som de mener jeg ikke har krav på. Tygg litt på den 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #13 Skrevet 22. desember 2021 Det verste med å være uvaksinert er at folk tror at jeg er stokk dum. I tillegg til det så er det at jeg automatisk blir plassert i samme bås som de gærne antivaxerne. De som skriker høyest og er dummest og mest virkelighetsfjerne. Jeg er ingen av de tingene, men folk er flinke til å dømme. Ikke noe nytt det, men det er skremmende hvor polarisert det har blitt. Anonymkode: ad5a8...37d 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #14 Skrevet 22. desember 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Ja, for da vet jeg at noen blir irritert over at jeg får helsehjelp, som de mener jeg ikke har krav på. Tygg litt på den Hvorfor skal jeg tygge på den. Jeg mener faktisk ikke du har rett til gratis helsehjelp når man er så idiot at man takker nei til vaksinen. Så ingen ting å tygge på for min del, ikke jeg som gjør irrasjonelle og egoistiske valg. Anonymkode: ff69e...e12 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #15 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det verste med å være uvaksinert er at folk tror at jeg er stokk dum. I tillegg til det så er det at jeg automatisk blir plassert i samme bås som de gærne antivaxerne. De som skriker høyest og er dummest og mest virkelighetsfjerne. Jeg er ingen av de tingene, men folk er flinke til å dømme. Ikke noe nytt det, men det er skremmende hvor polarisert det har blitt. Anonymkode: ad5a8...37d Hvis man kan ta vaksinen og takker nei så er man dum. Anonymkode: ff69e...e12 5
DildoShwaggins Skrevet 22. desember 2021 #16 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal jeg tygge på den. Jeg mener faktisk ikke du har rett til gratis helsehjelp når man er så idiot at man takker nei til vaksinen. Så ingen ting å tygge på for min del, ikke jeg som gjør irrasjonelle og egoistiske valg. Anonymkode: ff69e...e12 Å jeg mener at du skal tygge på den. Jeg er egoist, det er ikke noe galt med det. God jul ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #17 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man kan ta vaksinen og takker nei så er man dum. Anonymkode: ff69e...e12 Jeg kan ikke ta den, men det vet ikke folk når de spør om jeg er vaksinert og får nei til svar og de himler med øynene mens de rygger bakover. Det merkelige er at avstanden minsker igjen når de har fått årsaken. Det er veldig rart. Anonymkode: ad5a8...37d 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #18 Skrevet 22. desember 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Å jeg mener at du skal tygge på den. Jeg er egoist, det er ikke noe galt med det. God jul ❤️ Ikke jeg som leker med egen helse og sannsynligvis vil ende på intensivavdelingen med alvorlig forløp dersom du blir smittet med covid. Null sympati fra meg om det skjer, da får man kun som fortjent. God jul og god bedring. Anonymkode: ff69e...e12 1
DildoShwaggins Skrevet 22. desember 2021 #19 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke jeg som leker med egen helse og sannsynligvis vil ende på intensivavdelingen med alvorlig forløp dersom du blir smittet med covid. Null sympati fra meg om det skjer, da får man kun som fortjent. God jul og god bedring. Anonymkode: ff69e...e12 Ja, det er faktisk ganske stor sannsynlighet for å havne på intensiven hvis man får korona. Er det ikke 99% sjanse hvis man er uvaksinert? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #20 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke ta den, men det vet ikke folk når de spør om jeg er vaksinert og får nei til svar og de himler med øynene mens de rygger bakover. Det merkelige er at avstanden minsker igjen når de har fått årsaken. Det er veldig rart. Anonymkode: ad5a8...37d Jeg har full respekt for de som av medisinske grunner ikke kan ta den. Jeg synes ikke det er rart at avstanden minsker når du forteller årsaken. Er vesentlig forskjell på å kunne ta vaksinen og takke nei, det er jo ren idioti. Noe helt annet enn å ikke kunne ta den av medisinsk årsak. Er en veldig stor og vesentlig forskjell Anonymkode: ff69e...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå