AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Er bare 4 uker gravid, men allerede kvalm. Det er ikke veldig intenst enda, men redd det blir veldig ille siden jeg starter så tidlig med kvalmen ?🥺 erfaringer ? ❤️ Anonymkode: f0f5f...b63
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 For min del ble det dessverre ganske intenst i uke 5-6, men til gjengjeld var jeg kun kvalm i første trimester da. Anonymkode: d9e1b...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Første gang startet jeg så tidlig, men det ble ikke veldig intenst. Kastet opp 1-2 ganger daglig på det verste, men ellers var jeg lite kvalm (så lenge jeg unngikk diverse lukter). Andre gang startet det like tidlig, men ble veldig mye verre. Heldigvis finnes kvalmestillende og sykmelding, og jeg har fått en veldig rolig og søvnig desember. Det varer desverre lenge hos meg, det har jeg vist etter min mor. Anonymkode: 7c4a3...9fa
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Da jeg var gravid med tvillinger ble jeg umiddelbart kvalm så fort jeg oppdaget at jeg var gravid, type uke 4. Kvalmen var også mye mer intens. I de øvrige svangerskapene begynte kvalmen i uke 6/7 og varte til uke 12/13. Den var ikke sååå ille. Anonymkode: ade0c...ccd
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 Ble kvalm i uke 6 ca, fikk hyperemesis og kvalmen varte ut svangerskapet. Anonymkode: b1dbe...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå