Gå til innhold

Kattnakken vinterregndress - når blir den for varm å bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med vinterregndressen og når den blir for varm å bruke? Hadde den til mini når hun var 1-2 år, og har helårsdressen nå som hun er 3 år. Den funker like godt når det er slaps og rundt 5 grader ute, med ulldress under, som vinterregndressen gjorde. Vi brukte også vinterregndressen fra tidlig høst til sen vår når hun var 1-2, men hun var jo mye mindre i aktivitet da enn nå som hun kan løpe, klatre, hoppe uten problemer...

Anonymkode: a52e5...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er deres erfaring med vinterregndressen og når den blir for varm å bruke? Hadde den til mini når hun var 1-2 år, og har helårsdressen nå som hun er 3 år. Den funker like godt når det er slaps og rundt 5 grader ute, med ulldress under, som vinterregndressen gjorde. Vi brukte også vinterregndressen fra tidlig høst til sen vår når hun var 1-2, men hun var jo mye mindre i aktivitet da enn nå som hun kan løpe, klatre, hoppe uten problemer...

I juni 

Anonymkode: bc195...47e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ikke fornøyd med den, liker didrikson med for

Anonymkode: 48a54...736

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ikke fornøyd med den, liker didrikson med for

Anonymkode: 48a54...736

Det må du gjerne gjøre. Jeg liker ikke Didrikson nettopp pga foret.

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

I juni 

Anonymkode: bc195...47e

Så godt å høre, det er i grunn det jeg ser for meg også. Men så var det ikke vår her før i juni i år en gang 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor på Vestlandet. Mine to i bhg alder bruker vinterregndressen fra sept-april ca. Regulerer med mellomlag/uten noe mellomlag. Mai-aug bruker de to-delt regnsett slik at det kan reguleres med bare bukse om det er vått på bakken men varmt og ikke regner, bare jakken om det regner litt og de bare skal kjapt fra A til B feks.

Anonymkode: 640b1...ab5

• Liker 2
Skrevet

Bor i nord. Brukt hele året. Selvfølgelig ikke på varme vår- og sommerdager, men når det har blåst og vært surt. 
Verdens beste dress 😄

Anonymkode: a7bb6...80d

• Liker 1
Skrevet

Helt til våren her. Den er fin i slapsevær. :) 

Anonymkode: 785ae...4ef

• Liker 1
Skrevet

Bor i nord, brukt fra september til mai😊

Anonymkode: 6ad53...0ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...