AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Når jeg er hjemme sjekker jeg temperaturen kanskje en gang om dagen. Men nå som jeg sitter utenlands i 30 varmegrader sjekker jeg stadig temperaturen hjemme. Og jo kaldere det er jo mer nyter jeg tilværelsen her i varmen. Og jeg bruker så og si ikke noe strøm hjemme heller, så strømprisen kan skyte i været for min del. Og det beste er at jeg ikke skal hjem før til våren. Er bare så fornøyd om dagen at jeg måtte dele. Anonymkode: 45bf3...bd7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Kondolerer. 30 grader er et mareritt for meg. Ingen steder å gjøre av seg, varmen er overalt, det er ingen flukt. Bortsett fra å sperre seg inne på et rom med aircondition. Er det kaldt kan man varme innendørs, ta på seg klær når man er ute og kose seg med å se på at snøen daler ned. Anonymkode: fff65...e79
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når jeg er hjemme sjekker jeg temperaturen kanskje en gang om dagen. Men nå som jeg sitter utenlands i 30 varmegrader sjekker jeg stadig temperaturen hjemme. Og jo kaldere det er jo mer nyter jeg tilværelsen her i varmen. Og jeg bruker så og si ikke noe strøm hjemme heller, så strømprisen kan skyte i været for min del. Og det beste er at jeg ikke skal hjem før til våren. Er bare så fornøyd om dagen at jeg måtte dele. Anonymkode: 45bf3...bd7 Du har det bra. Flott. Men hvorfor er du så glad for at andre sliter? Og hvorfor er det så fint at du velger å skrive et innlegg om det? Jeg kritiserer ikke, er bare oppriktig nysgjerrig på hvorfor. Anonymkode: 72e26...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Skrevet 22. desember 2021 Da har du tatt med tapt arbeidsinntekt og andre poster i regnskapet ditt regner jeg med? Du er enten mindre begavet eller bare ett troll 😂 Anonymkode: 6b72a...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå