AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hei! Har ikke hatt eggløsninger før (typ på 10-12 år), begynte på Letrozol og fikk min første eggløsning forrige måned. Hadde i forkant av dette svært tydelig symptomer med ømme bryst, vondt i mage og rygg. Hadde da eggløsning på syklusdag 13. Har sykluser på 25 dager. Forventer egentlig eggløsning imorgen, men kjenner foreløpig INGEN symptomer. Har du symptomer for hver gang du har eggløsning? Anonymkode: d826a...d69
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Jeg hadde alltid slim som begynte dagen før, for så å ha sterke smerter på den siden egget slapp tidspunktet det skjedde. Anonymkode: bc25f...b57
stAre Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 (endret) Har lest at det er veldig varierende fra person til person. Jeg merker det på kroppen med en gang LH hormonet starter å øke to-tre dager før El, noe som bekreftes på El testene. Det merkes i slik grad at jeg egentlig ikke behøver å teste etter El (nå begynner jeg når jeg merker smertene). får mye murringer i livmoren. Når jeg har EL /egget slipper så stikker det veldig i høyre eller venstre side, sånn at jeg egentlig bare vil legge meg nedpå. ikke alltid jeg merker slim. Slim kan være mindre synlig om man har hatt sex siden slimet blandes med sædrester. Endret 23. desember 2021 av stAre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå