Gå til innhold

Dilemma. Gi mer f eller hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge jobbet for en større bedrift som prosjektleder og er utdannen ingeniør. Føler aldri at jeg får brukt potensialet eller at jeg har fått utelling for en lang og krevende utdannelse, men er veldig heldig som har en god jobb.

Menn jeg jobber med, gir f i oppgaver som ikke er spennende. De venter til andre rydder opp, og det ser jeg at forventes av kvinner. De favoriseres, og det er litt bittert å observere. Min overordnet som også er kvinne, sender mailer til meg for å be meg være hønemor for de som ikke sørger for sine egne ansatte eller oppgaver slik at jeg kan følge opp.

Jeg hater det fordi det resulterer i at det aldri får konsekvenser å gi f. Jeg kommer i skvis fordi hun er leder. Samtidig ser jeg jo hvordan hennes karriere ble, og det er ikke noe å strebe etter. Hun er dyktig og kunne nådd langt, men jobber som sekretær og dagmamma for de som får promosjon etter promosjon.

Leder over henne gir meg av og til nye oppgaver fordi jeg ønsker faglige utfordringer, men det blir dessverre ansvaret for ferieplanlegging, kjøpe påskeegg, arrangere julebord og ansvar for igangsettelse av arkiveringsrutiner and the list goes on. Får aldri muligheten til å ta faglige beslutninger fordi det blir for mye administrasjon.

Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 82ad3...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...