AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg og samboer er i ferd med å gå fra hverandre. Vi har ikke tatt «praten» enda, men det er den veien det går. Vi har felles barn sammen. Det jeg lurer på er, hvor lenge pleier man å bo sammen etter man har bestemt seg for at det er over, med tanke på barna? Bør det gå noen måneder? Anonymkode: fbac2...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Del Skrevet 22. desember 2021 Til den ene eller begge finner seg ny bolig. Det kan ta kort tid på noen uker, eller det kan ta over et år. Kommer helt an på situasjonen. Økonomisk oppgjør, skal bolig selges osv. Når man først har bestemt seg og informert barna er det bedre at det ikke tar så lang tid tenker jeg. Det blir ingen god familiestemning i huset i den tiden. Kan være lurt å vite litt om bolig osv når man informerer barna, for de vil ofte være opptatt av det. Anonymkode: 54bcb...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Del Skrevet 22. desember 2021 Vær bevisst på at så lenge dere bor under samme tak, kan dere ikke begynne separasjonsprosessen. Det var det FVK sa til meg da min mann og jeg gikk fra hverandre. Vi hadde en leilighet i huset som jeg flyttet inn i, men siden vi hadde samme adresse, var det ikke snakk om å begynne separasjonsprosessen. Anonymkode: 9cc31...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #4 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vær bevisst på at så lenge dere bor under samme tak, kan dere ikke begynne separasjonsprosessen. Det var det FVK sa til meg da min mann og jeg gikk fra hverandre. Vi hadde en leilighet i huset som jeg flyttet inn i, men siden vi hadde samme adresse, var det ikke snakk om å begynne separasjonsprosessen. Anonymkode: 9cc31...503 Ahh, ser at dere er samboere, ikke gift. Anonymkode: 9cc31...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Del Skrevet 22. desember 2021 Så fort man finner seg leilighet. Eksen var en del hos "broren" (elskerinnen) rett etter bruddet når han ikke hadde ungene, så i starten slapp vi å bo sammen så mye. Det beste er jo å komme seg videre fortest mulig. Anonymkode: 6fc95...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Del Skrevet 22. desember 2021 Tror det gikk tre dager her, så var eksen ute. Det var tre fryktelige dager. Anonymkode: 4d412...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror det gikk tre dager her, så var eksen ute. Det var tre fryktelige dager. Anonymkode: 4d412...2e8 Enig, det er fryktelige dager, så jeg vil si så fort dere klarer. Anonymkode: 02615...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Del Skrevet 22. desember 2021 Det gikk to måneder. Det var to fryktelige måneder.... Anonymkode: 47d62...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #9 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg og samboer er i ferd med å gå fra hverandre. Vi har ikke tatt «praten» enda, men det er den veien det går. Vi har felles barn sammen. Det jeg lurer på er, hvor lenge pleier man å bo sammen etter man har bestemt seg for at det er over, med tanke på barna? Bør det gå noen måneder? Anonymkode: fbac2...521 beste er og kutte rett ut... vi gjorde det Anonymkode: 5bb43...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #10 Del Skrevet 22. desember 2021 Samme dag her. Best for alle parter Anonymkode: 5d067...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå