AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Skrevet 22. desember 2021 Hei, Jeg har funnet ut at jeg er nok en av de høysensitive, og har ofte hatt «på følelsen» at noe vil eller noe har skjedd. Jeg grubler mye og tar lett inn over meg dårlig stemning og energier. Fikk høre en gang av ei som mente jeg var et indigobarn (jeg er født i 78). Men det jeg lurte på om det finnes gode bøker, artikler, lydbøker, podcaster osv for oss som ønsker å øve oss på Intuisjonen? Jeg trenger å lære mer av den og bruke den korrekt. Og kanskje «skru av» visst det er mulig. Jeg vil også lære å fange opp visst det er noe som har skjedd med mine barn, partner eller øvrig familie. Det å kunne lytte mer og stille de rette spørsmålene. Anonymkode: f9897...f53
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Følger Høysensitiv og 78 modell her og Anonymkode: 9fe9b...3bc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #3 Skrevet 23. desember 2021 Ånd og vitenskap. Podcast. Et tips til å øve opp intuisjonen er å bli kjent med dine egne følelser. Start med å spør deg selv hva du føler for å gjøre og gjør det så lenge d3t ikke skader deg selv eller andre Bli kjent med det du har inni deg. Følelsene og tankene Anonymkode: 16042...159 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #4 Skrevet 26. desember 2021 Meditasjon😊 Anonymkode: 12b7a...a63
SoWhat? Skrevet 26. desember 2021 #5 Skrevet 26. desember 2021 (endret) Det trenger ikke å være så mystisk TS. Som en skriver her: bli kjent med deg selv. Vær ærlig med deg selv. Intuisjon er å være observant. Lærer du deg selv å kjenne, så blir du også mer observant på andre. På stemninger. Ikke driv og tull med alt det åndelige styret. Ikke gjør ting mystiske eller tro at du har en sannhet. Sånne ting får deg bare lengre vekk fra det å fornemme. Endret 26. desember 2021 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #6 Skrevet 27. desember 2021 Jeg hadde akkurat som deg og ønsket å øve opp intuisjonen, som alltid har vært veldig sterk. Jeg visste ikke om jeg kunne stole på den og ønsket å lære mer. Det ble som en manifestasjon og et kurs i intuisjon dukket plutselig opp. Etter det er jeg mye sikrere og kan bruke intuisjonen min mye mer aktivt. Å skru av og på er ikke noe jeg aktivt gjør, men tror det ville vært nyttig. Anonymkode: e9a12...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå