Gå til innhold

Hva er problemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei i det siste årene har jeg tenkt at jeg aldri får meg kjæreste jeg føler selv jeg er snill omtenksom og snakker aldri om meg selv for å ikke plage noen andre så sant de ikke spør jeg er også utadvendt og snakker med de fleste jeg nøtter men er det pga jeg er feit jeg veier 125kg og er 190 høy men har oplevd noen kan like meg men de tar på magen min og kaller meg feit og sånt er det noen som har oplevd det samme?

Anonymkode: c6a47...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame??

Anonymkode: f67e0...560

Skrevet

Du må gi av deg selv og ha toveis kommunikasjon for å skape bånd med andre. Ikke bare la pratingen være opp til de. Det er ved å dele ting om seg at den andre blir kjent med den du er så jeg tror mye av grunnen er at du er så lukket, men det skader nok ikke å trene og gå ned noen kilo heller. 

Anonymkode: 46f72...eb5

• Liker 1
Skrevet

Største problemet er vel at du tenker at du aldri kommer til å få deg kjæreste. Da lukker du deg for muligheten.

Og ikke omgås med mennesker osm kaller andre for feite! ærlig talt, det er ikke akseptabel oppførsel av voksne mennesker! Men det er også lov å gjøre noe med vekten dersom du ønsker det. Men det er ikke vekten din som er avgjørende for om du får deg kjæreste.

Anonymkode: ec597...95f

• Liker 1
Skrevet

,.

Anonymkode: e414f...c01

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...