Gå til innhold

Kan en kvinne føle at du ikke liker henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moderatorer, jeg vet ikke om dette passer helt her men, om ikke kan dere flytte der hvor dette bør være.

Sånn som overskriften sier, kan en kvinne føle at du ikke liker henne? Har ei som jeg ikke liker så godt, men må omgås henne innimellom. Vil ikke gå innpå hvorfor, da det er lang historie.

Venninna mi sier at hun jeg ikke liker føler sikkert det ; at jeg ikke liker henne. Hun sier noe ala dette:

Hvis du ikke liker en kvinne fra første dag, blir du irritert over hennes utseende og oppførsel, det er ingen sjanse for at en kvinne IKKE vil føle det, uansett hva du velger å si i kommunikasjonen. Hun oppfører seg i samsvar med hvordan hun føler både for seg og deg.
Tenk på hva som egentlig irriterer deg med henne fra dag én? Hva irriterer deg så mye?
Det som absolutt er sant er at når vi ikke elsker noen og når vi alltid er irriterte, på dens ord og oppførsel, dissekerer vi og ser gjennom en negativ kontekst fordi vi søker bekreftelse på at vi har rett hvorfor vi ikke elsker ham eller henne og at det er helt berettiget til å irritere oss.
Uansett hva hun forteller deg og gjør, prøv å forestille deg at noen forteller deg eller gjør det som du virkelig elsker og setter pris på. Det er nesten sikkert at du ikke ville vært på langt nær så sint, at det ikke ville være så verdifullt for deg, og heller ikke at du ville legge så stor vekt på det. Men du tåler henne ikke.
Jeg mener, det er ikke opp til henne, det er opp til deg. Du får hva du gir.

Sånn sier venninna mi og for meg høres det ut som at jeg er problemet, at det er liksom min skyld at jeg ikke liker denne personen. Men jeg mener også at hvis noen som du ikke liker, i deres nærvær, får negativ energi i deg, bør du unngå denne personen? Eller hva tenker dere?

Vil dere komme med litt innspill? 🤔Hvordan gjør dere det når dere ikke liker noen men må omgås dem?

Anonymkode: bdc2d...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klistre på deg et smil og "fake it till you make it". De fleste av oss møter folk vi ikke liker hver dag uten at man kan lese det på oss. Energien blir bedre for alle parter om man klarer å skjule godt at man har bittelitt lyst til å slå den andre i trynet. 

Jeg har ei kollega man virkelig kan lese det på når hun ikke liker noen, og det er faktisk litt irriterende, selv for meg som er en av de få hun faktisk liker.. Men dukker det opp en person hun ikke liker så ser du det bare på hele ansiktet hennes, det er hakket før hun himler med øynene. Det blir bare tungt for alle involvert i samtalen når hun får en mørk tordensky over hodet, stemningen endres og det kan bli litt kleint. 

Folk liker å bli likt, og kan bli utilpass eller mislike deg tilbake når de merker du ikke liker dem. Det er bare kjipt for alle som er til stede når du sender ut sånn energi.

Anonymkode: c9fdd...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...