AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #1 Del Skrevet 22. desember 2021 Hei. Jeg strikker et skjerf i vrangbord, frem og tilbake på rundpinne. Blir det finest kant hvis jeg tar første maske av uten å strikke den? Skal det evt gjøres på hver omgang? Blir veldig glad og takknemlig om noen vil hjelpe Anonymkode: e1cb7...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg pleier ta en maske av med tråden foran arbeidet, synes det blir en pen kant. Må gjøres på hver pinne 😊 Anonymkode: ed171...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleier ta en maske av med tråden foran arbeidet, synes det blir en pen kant. Må gjøres på hver pinne 😊 Anonymkode: ed171...0a2 Tar den av som et jeg skule strikke den rett, altså stikker pinnen inn i masken fra venstre mot høyre Anonymkode: ed171...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. desember 2021 #4 Del Skrevet 22. desember 2021 Blir finest kant om du tar første maske løst av uten å strikke den, jeg bruker bare å stikke pinnen inn i masken fra høyre. Gjør det på hver pinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar den av som et jeg skule strikke den rett, altså stikker pinnen inn i masken fra venstre mot høyre Anonymkode: ed171...0a2 Tusen takk for forklaringe - det forsto jeg Anonymkode: e1cb7...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Del Skrevet 22. desember 2021 skruf skrev (34 minutter siden): Blir finest kant om du tar første maske løst av uten å strikke den, jeg bruker bare å stikke pinnen inn i masken fra høyre. Gjør det på hver pinne Men når jeg skal bytte farge, og tar den første maske av...da blir den ikke strikket i neste farge? hvordan blir det?ts Anonymkode: e1cb7...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. desember 2021 #7 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men når jeg skal bytte farge, og tar den første maske av...da blir den ikke strikket i neste farge? hvordan blir det?ts Anonymkode: e1cb7...f92 Jeg tror ikke det vil vises noe særlig siden den blir strikket i neste omgang. Vet ikke hvor ofte du bytter farge, men hvis det ikke er så ofte så kan du kanskje prøve å strikke masken bare når du bytter farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Del Skrevet 22. desember 2021 skruf skrev (10 minutter siden): Jeg tror ikke det vil vises noe særlig siden den blir strikket i neste omgang. Vet ikke hvor ofte du bytter farge, men hvis det ikke er så ofte så kan du kanskje prøve å strikke masken bare når du bytter farge. takk skal prøve det Anonymkode: e1cb7...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå