Gå til innhold

Venninnen min og jeg blir proevere samtidig!

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Ingen av venninnene mine er gift enda, saa jeg regnet jo med at jeg og mannen blir foerste par ut til aa bli proevere. Men fikk en god nyhet i gaar - en av venninnene mine, som gifter seg neste sommer, begynner proevingen neste hoest! Siden vi begynner i januar, saa kan det jo hende vi blir gravide samtidig! Hadde vaert saa goey! Haaper flere av venninnene mine kommer etter ogsaa, synes det er litt betryggende at man har venninner aa snakke om graviditet/proeving med etterhvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt hva du mener med betryggende. Har en veninne som akkurat har blitt gravid, og det er litt godt å vite at det er noen i samme båt som meg.

(selv om det selvfølgelig ikke er sikkert at jeg blir det nå da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så koselig! :klem:

Det er gøy når venninner er på samme stadie som en selv.

Selv om jeg synes mine barnløse venninner er veldig gode å ha til snakk uten barn... ;)

Har en venninne som fikk barn i -94, -97 og 2000.

Jeg fikk i -96 og 2003.

Nå er vi prøvere begge to.

Er spent på hvor lang tid det blir mellom oss denne gangen.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :klem: !

Faktisk haaper jeg ogsaa at min aller beste venninne kommer til aa bli gravid ca. naar jeg blir det ogsaa, fordi moedrene vaare, som ogsaa er bestevenninner, fikk oss med 1 maaneds mellomrom! Og vi har vaert venner hele livet og vi ble noen ganger ammet av hverandres moedre! Saa om hun ogsaa ble proever i januar neste aar (2007) saa synes det hadde vaert ENDA hyggeligere....men saant har man jo ikke helt kontroll paa - kan liksom ikke kommandere henne og kjaeresten til aa faa barn, der er ikke gift enda engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hyggelig aa ha venninner man kan dele alt med, ogsaa dette. Men til info: Ikke dett helt av hvis venninnen din blir gravid foer deg. Jeg startet samtidig med bestevenninnen min, hun er allerede mor og ingen ting i syne for min del. MEN det betyr ikke at vi ikke deler sorger og gleder, men jeg ble faktisk litt lei meg da hun ble gravid, men det gikk fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må underskrive på Imax's innlegg. I utgangspunktet er det supert at man er prøvere samtidig, på den annne side kan det bli ganske tungt dersom det viser seg at det ene paret klarer å "treffe" med en gang, mens det andre paret sliter.

For enkelte behøver jo ikke dette å være negativt, mange vil føle at det er godt at nære venner vet hva son skjer, men for min egen del holder vi prøvingen litt skjult foleøpig. Vi er de eneste i vennegjengen som ikke har barn /er gravide. og det føles vondt inneimellom. Det er jo ingen som vet at vi har prøvet i nesten to år, og mistet i SA i fjor. Så for hvert vennepar som kommer med sin gledelige nyhet, kjenner jeg at motløsheten kommer, uten at det påvirker min glede for andres del. Unner alle andre å få barn, men det er litt sårt at man ikke klarer det selv............b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...