Gå til innhold

Gutter sier jeg er liten og bør skjemmes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har rundt 12cm i omkrets og er 16 cm lang. noen sier at jeg har spiker penis. :(. Åssen er det og ha sex med meg og mitt?. Samma om gutta sier det er lite. Så lenge jentene syns det er bra nok så er jeg fornøyd. Er jo veldig liten forskjell fra 12-14 cm visuelt i omkrets. 

Er det noen kvinner her som kan fortelle av opplevelse av noe som ligner på min?

Anonymkode: 7c40c...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt sex med flere menn. Felles for dem alle er at jeg ikke har målt penisen deres. Ja, noen er større og andre er mindre. Men jeg vet da ikke om A sin penis er 10, 12, 14 cm verken den ene eller andre veien. 

Anonymkode: 4e945...c27

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

har rundt 12cm i omkrets og er 16 cm lang. noen sier at jeg har spiker penis. :(. Åssen er det og ha sex med meg og mitt?. Samma om gutta sier det er lite. Så lenge jentene syns det er bra nok så er jeg fornøyd. Er jo veldig liten forskjell fra 12-14 cm visuelt i omkrets. 

Er det noen kvinner her som kan fortelle av opplevelse av noe som ligner på min?

14-15 cm er over gjennomsnitlig. Så om du har 16 cm så trenger du ikke stresse 

Anonymkode: 1ff12...4a1

• Liker 3
Skrevet

Det er 3,8 i diameter og er ikke lite om du ser på helt normale dildostørrelser!

Anonymkode: 88b4b...bab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

14-15 cm er over gjennomsnitlig. Så om du har 16 cm så trenger du ikke stresse 

Lengde er ok men er tjukkelsen jeg er redd for

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er 3,8 i diameter og er ikke lite om du ser på helt normale dildostørrelser!

Hmm. Jo større jo bedre er det ikke sånn? Vurderer og ta et kirurgisk inngrep for og få tjukkere penis

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmm. Jo større jo bedre er det ikke sånn? Vurderer og ta et kirurgisk inngrep for og få tjukkere penis

Jeg foretrekker noen som ikke er for tjukke, så det er ikke helt sant.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser at 12. er veldig mange dildoer som er. Så ser jeg de kaller 13.5 tykk så kanskje jeg skal ta fettpåfyll på penis hvis jeg har ekstra penger en eller annen gang haha

Skrevet

Jeg er jente, og har ligget med ca 5 gutter, alle har vært veldig forskjellige i både størrelse og tykkelse. Om du ikke har veldig lang penis er det jo et pluss om den er tykk, og ommvendt. Det man kan gjøre er å ta fettransplantasjon av eget fettvev fra annet sted i kroppen til penis. Men ikke noe jeg anbefaler altså, jeg hadde ikke brydd meg

Skrevet

"Gutter sier"? Er du homofil/bifil? 

Anonymkode: 332ac...aff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er jente, og har ligget med ca 5 gutter, alle har vært veldig forskjellige i både størrelse og tykkelse. Om du ikke har veldig lang penis er det jo et pluss om den er tykk, og ommvendt. Det man kan gjøre er å ta fettransplantasjon av eget fettvev fra annet sted i kroppen til penis. Men ikke noe jeg anbefaler altså, jeg hadde ikke brydd meg

Så du liker også lengde på penis? liker og bli bunnet?

Skrevet

Så du liker også lengde på penis? liker og bli bunnet?

det er jo et pluss men ikke et must, holdt på med en gutt i 1 år ca, han hadde verken lengde eller tykkelse for å si det sånn. Men han var god i senga for det. 

Har aldri blitt bunnet før haha

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

det er jo et pluss men ikke et must, holdt på med en gutt i 1 år ca, han hadde verken lengde eller tykkelse for å si det sånn. Men han var god i senga for det. 

Har aldri blitt bunnet før haha

Hmm ok. Så vanlig sex inn og ut med strl min er ok for deg? 12.3 i omkrets og faktisk 18 cm 

Skrevet

Hmm ok. Så vanlig sex inn og ut med strl min er ok for deg? 12.3 i omkrets og faktisk 18 cm 

100%, men alle jenter er forskjellige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

100%, men alle jenter er forskjellige. 

Tusen takk for gode ord. Du og jeg skulle gifta oss hahaha. Hvor høy er du og hvor mye veier du om det er lov og spørre? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tusen takk for gode ord. Du og jeg skulle gifta oss hahaha. Hvor høy er du og hvor mye veier du om det er lov og spørre? :)

170 ca, tror jeg veier rundt 55-57!??

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

170 ca, tror jeg veier rundt 55-57!??

Høye tynne kvinner er som høye tynne menn, lite utstyrt.

Så kanskje dere er en match.

Lykke til, kanskje KG kan bli formidler for menn med små og kvinner som liker dem. Eller noen får en ide om business når de leser dette?

Det må jo være "big in Japan", og kunne nok være noe for mange her på berget, slik det fremkommer i dette forumet.

Lykke til og god jul. Alle fortjener en god match. Takk og lov er vi mennesker forskjellige, og med det ikke kjedelige.

23/18 over og ut ønsker alle en god jul.

Anonymkode: 3a9bc...02a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høye tynne kvinner er som høye tynne menn, lite utstyrt.

Så kanskje dere er en match.

Lykke til, kanskje KG kan bli formidler for menn med små og kvinner som liker dem. Eller noen får en ide om business når de leser dette?

Det må jo være "big in Japan", og kunne nok være noe for mange her på berget, slik det fremkommer i dette forumet.

Lykke til og god jul. Alle fortjener en god match. Takk og lov er vi mennesker forskjellige, og med det ikke kjedelige.

23/18 over og ut ønsker alle en god jul.

God jul til deg også

36/34 over og ut

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

God jul til deg også

36/34 over og ut

En god og rund liten nisse du.

Setter ut grøt til deg jeg.

Skrevet

For noe idioti

Alt sammen

Anonymkode: 4b037...82f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...