AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Gjelder også de som har enkeltpersonforetak og taper inntekt ved sykdom over flere dager. Taper 6000-8000 kr på å være borte to dager fra ekstra jobb. Fysøren så kjipt når man tar dugnaden på alvor og så blir syk etter vaksinen. Anonymkode: ed721...91a 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Fy søren, jeg synes det er så mye syting om tapte penger, i verdens rikeste land... Vi er i en pandemi! Og er heldige som bor i et land hvor vi får vaksine. Vi taper alle noe på denne pandemien. Anonymkode: 946ce...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gjelder også de som har enkeltpersonforetak og taper inntekt ved sykdom over flere dager. Taper 6000-8000 kr på å være borte to dager fra ekstra jobb. Fysøren så kjipt når man tar dugnaden på alvor og så blir syk etter vaksinen. Anonymkode: ed721...91a Men som selvstendig næringsdrivende har du vel sykeforsikring? Anonymkode: b2342...c89 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Helt enig med deg. Føler vi blir ganske glemt i denne pandemien. Det er ikke samme regler for alle! 🤷♀️ Anonymkode: 97ec3...475 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men som selvstendig næringsdrivende har du vel sykeforsikring? Anonymkode: b2342...c89 Har ansettelse i hovedjobb men denne ekstra inntekten står uten forsikring. Har ikke trengt det i årene før covid-19. Er det virkelig mitt ansvar å ta støyten for dugnaden jeg gjør for samfunnet? Anonymkode: ed721...91a 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fy søren, jeg synes det er så mye syting om tapte penger, i verdens rikeste land... Vi er i en pandemi! Og er heldige som bor i et land hvor vi får vaksine. Vi taper alle noe på denne pandemien. Anonymkode: 946ce...5c1 Ja vi taper alle noe på denne pandemien fordi myndigheten har foretatt dårlige valg for innbyggerne sine. Økonomi er jo alt. Hva vet du om min økonomi og hva den tåler/ikke tåler av tapt inntekt? De fleste som tjener under 700k i året vil merke et månedstap på 6-8k. Og det er kun for denne måneden. Jeg har gått ekstremt mye mer i tap siden mars 2020.. som veldig mange nordmenn har gjort. Det er ikke greit at man blir straffet for å forebygge at man opptar plasser på sykehuset. Anonymkode: ed721...91a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå