Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småbarnsmor, travel jobb, husarbeid, blablabla. 

Er konstant stressa, føler jeg stresser på meg hjerteinfarkt snart. Jobber redusert i en stressende jobb. Fatter ikke hvirdan folk klarer å jobbe fullt og beholde forstanden. Mitt nyttårsforsett er å prøve å slappe av og gi litt mer faen, men HVORDAN kan jeg klare det når jeg må på jobb og stresse livet av meg?

Anonymkode: 0076b...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler så med deg. 🙏

Anonymkode: 9b16c...e06

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Småbarnsmor, travel jobb, husarbeid, blablabla. 

Er konstant stressa, føler jeg stresser på meg hjerteinfarkt snart. Jobber redusert i en stressende jobb. Fatter ikke hvirdan folk klarer å jobbe fullt og beholde forstanden. Mitt nyttårsforsett er å prøve å slappe av og gi litt mer faen, men HVORDAN kan jeg klare det når jeg må på jobb og stresse livet av meg?

Anonymkode: 0076b...0ed

Terapi 🙏

Eller bytt jobb 

Anonymkode: f40ae...f1c

• Liker 1
Skrevet

Hva jobber du med? 

er det du som er en stressa person, eller har du en stressende jobb? Det er to forskjellige ting 😊

Jeg har to barn (tenåringer), full jobb + eget foretak, og har stort sett studert/gått på kurs ved siden av. Er gift med en 8-16 fyr. 
jeg er sjelden stressa, men jeg hater jo også å stresse. Det gir meg jo ingenting enn mer stress og det du beskriver. 

Anonymkode: 13f3a...0a4

• Liker 1
Skrevet

Tja, hva jobber du med? Er det en jobb du tar med deg hjem? Er det stressende arbeidsoppgaver, eller stress forbundet med ansvar, prestasjonskrav, sjefen, konflikter på jobben etc... Det er mye info som mangler her.

• Liker 1
Skrevet

Føler med deg,hoppet av hjulet for flere år siden,aldri mer!

Anonymkode: 78eeb...71e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

er det du som er en stressa person, eller har du en stressende jobb? Det er to forskjellige ting 😊

Enig her. Jeg har en krevende og stressende jobb, men jeg er ikke en stresset person. Flere av kollegaene mine stresser livet av seg hver dag. Har du prøvd terapi, mental trening, coaching? Eller en ny jobb kanskje?

Anonymkode: e05e0...43e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...