Gå til innhold

Hva med en ny bilde tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opprettet en  bilde tråd her inne rundt 10 år tilbake og den ble veldig populær. Vurdert å opprette en ny, men veldig usikker på om det vill bli like populær og at folk i disse dager kanskje er litt mer skeptiske til å vise seg selv på nett!? Hva tenker dere?

Holder på å kjede meg i hjel for tiden med disse korona restriksjonene osv, så hadde vært fint med litt underholdning (altså, må ikke misforstås) 😁

Jeg tenker at folk som er aktive her inne syntes det vill være hyggelig å se hverandre, men tenker også at noen kanskje er litt redde for å vise seg pgr av diverse ting de har skrevet osv, forståelig nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tråden lå vel under sosialt? 

Skrevet

Du er singel ennå? 

Du mener den her for eksempel? 

Anonymkode: 19f47...2f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du er singel ennå? 

Du mener den her for eksempel? 

Anonymkode: 19f47...2f1

Om jeg er singel? Hvis det er relevant, så ja(ble singel i sommer)😅

Men tenkte det hadde vært hyggelig med en ny aktiv tråd, slik at nyere brukere kunne sett hverandre. Bare sånn litt for morsomt. Dette er jo ikke noe sjekke side, men kan jo gjøre at folk ønske å ta kontakt for det. Alt av sosial er jo omtrent stengt ned i julen og nyttår, så da blir det jo kanskje flere som blir sittende hjemme på nett :)

• Liker 1
Skrevet
danbanan skrev (8 minutter siden):

Men tenkte det hadde vært hyggelig med en ny aktiv tråd, slik at nyere brukere kunne sett hverandre. Bare sånn litt for morsomt. Dette er jo ikke noe sjekke side, men kan jo gjøre at folk ønske å ta kontakt for det. Alt av sosial er jo omtrent stengt ned i julen og nyttår, så da blir det jo kanskje flere som blir sittende hjemme på nett :)

Du får starte først da👍🏻

• Liker 2
Skrevet
danbanan skrev (3 timer siden):

Skjønner at du er ivrig siden du fikk så mye positiv tilbakemelding sist. Grei selvtilitsboost det.😉 Men for all del, hadde vært gøy å se noen av menneksene her. Men jeg kommer overhodet ikke til å legge ut bilde av meg selv nei. Legger generelt ikke ut bilder på nett.

Anonymkode: 0758d...e01

• Liker 1
Skrevet

Støtter opp om den. Håper moderatorene heller kan slette tulleinnlegg og krangling heller enn å stenge hele tråden.

Anonymkode: 056c4...b34

Skrevet

Da må du jo starte med å legge ut et da?

Anonymkode: 132cb...a38

• Liker 2
Skrevet

Om du skal opprette en sånn tråd; husk at det skrives bildetråd og ikke bilde tråd.

Anonymkode: aaed7...035

Skrevet (endret)
20 hours ago, miss summers said:

Den tråden lå vel under sosialt? 

Bildetråder burde i hvert fall ligge under sosialt. Da blir det mindre sannsynlig at de som legger ut bilder blir hetset. 

Endret av SVK
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Skrevet
2 minutter siden, Matas said:

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. 

- Matas, mod. 

Er det mulig å flytte denne til sosialprat? Synes det er mer passende sted, i tillegg blir det mindre sjanse for personangrep. 

Skrevet
SVK skrev (58 minutter siden):

Bildetråder burde i hvert fall ligge under sosialt. Da blir det mindre sannsynlig at de som legger ut bilder blir hetset. 

Ja, ingen anonyme der. Folk er ufine til tider. Jeg deltok i bildetråden, men da var det anonyme der og. Mange år siden nå. 

Skrevet
5 minutter siden, miss summers said:

Ja, ingen anonyme der. Folk er ufine til tider. Jeg deltok i bildetråden, men da var det anonyme der og. Mange år siden nå. 

Tråden ble flyttet til sosialprat nå. :) 

Skrevet
SVK skrev (8 minutter siden):

Tråden ble flyttet til sosialprat nå. :) 

Se der ja. Mobben fåkke væme 😉

• Liker 1
Skrevet
danbanan skrev (På 21.12.2021 den 23.28):

Jeg opprettet en  bilde tråd her inne rundt 10 år tilbake og den ble veldig populær. Vurdert å opprette en ny, men veldig usikker på om det vill bli like populær og at folk i disse dager kanskje er litt mer skeptiske til å vise seg selv på nett!? Hva tenker dere?

Holder på å kjede meg i hjel for tiden med disse korona restriksjonene osv, så hadde vært fint med litt underholdning (altså, må ikke misforstås) 😁

Jeg tenker at folk som er aktive her inne syntes det vill være hyggelig å se hverandre, men tenker også at noen kanskje er litt redde for å vise seg pgr av diverse ting de har skrevet osv, forståelig nok.

Vært dødt i bildetråden de siste årene, lurer på hvorfor den ble inaktiv plutselig 🧐

Skrevet
8 hours ago, Cid said:

Vært dødt i bildetråden de siste årene, lurer på hvorfor den ble inaktiv plutselig 🧐

Den ble stengt av moderatorene, mener det var fordi anonyme brukere kom med slengbemerkninger til trådstarter, og han følte det var hensiktmessig å forsvare seg i tråden. Ble masse krangling og relativt lite bilder.

Skrevet

Jeg kommer ikke, så er det avklart, men redelig at man har sine navn oppe i lyset og må stå for det man sier. :tommelopp: 

Skrevet
Okapi skrev (3 timer siden):

Den ble stengt av moderatorene, mener det var fordi anonyme brukere kom med slengbemerkninger til trådstarter, og han følte det var hensiktmessig å forsvare seg i tråden. Ble masse krangling og relativt lite bilder.

Det kom en ny en rett etter men den har ikke vært aktiv siden tidlig 2019 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...