Gå til innhold

Kan man ta pcr i tillegg til hurtigtest, om man vil teste seg fort ut med hurtigtest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal teste meg ut etter 7 dager, og har egentlig mest lyst å ta hurtigtest. For her omkring kan en pcr test ta 3 dager, og da er plutselig julaften forbi.

Men så vil jeg jo være sikker på at jeg går inn i julen smittefri, vi bruker å samles hos gamle besteforeldre 1. Juledag. Og der er også en tante med forskjellige helseproblemer.

Nærkontakt til 2 med sterke symptomer.

Anonymkode: 9b060...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke teste deg ut av karantene med hurtigtest, kun med PCR.

Anonymkode: abd50...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan ikke teste deg ut av karantene med hurtigtest, kun med PCR.

Anonymkode: abd50...124

Fra og med i dag kan man teste seg ut av karantene med hurtigtest, men man får ikke lov til å ta hurtigtesten selv, den må gjøres på teststasjon. 

Skrevet

Du kan ta hurtigtest, men på godkjent teststasjon

Anonymkode: a05c6...29a

Skrevet

"Kan man ta pcr i tillegg til hurtigtest, om man vil teste seg fort ut med hurtigtest?"

Dette gir lite mening. Jeg regner med at det mangler noen ord her og at du egentlig mente å skrive "..om man vil teste seg fort ut av karantene.."?

Anonymkode: 0ef5d...d77

Skrevet

En kan vel ta ekspress pcr test? Koster endel da, men svar på få timer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

"Kan man ta pcr i tillegg til hurtigtest, om man vil teste seg fort ut med hurtigtest?"

Dette gir lite mening. Jeg regner med at det mangler noen ord her og at du egentlig mente å skrive "..om man vil teste seg fort ut av karantene.."?

Anonymkode: 0ef5d...d77

Jeg vil teste meg ut med hurtigtest. Har vært i karantene en uke, og har mye å gjøre. Men for å være sikker på at jeg ikke går inn i julen med korona, ønsker jeg også å ta en pcr. Mest fordi det er mye smitte i området. Men virker ikke som folk bryr seg lenger.

Anonymkode: 9b060...01e

Skrevet

hvem faen bryr seg, jeg bare spør. 

Anonymkode: 1377a...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...