AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #21 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du blir blokkert på iPhone blir meldingen sendt men nederst på meldingen står det ikke «levert». Du kan sende både vanlig sms (grønn melding) eller blå gjennom wifi. Men den blir ikke levert. På en melding til en person som ikke har blokkert deg står det nederst på meldingen «levert» eller «lest» Anonymkode: 3c956...fc7 Men jeg blir litt forvirret fordi om personen ikke har meg på vennelisten eller lagret nr hvordan går den da og kan blokkere innkommende meldinger og telefoner for meg? Og det er egentlig ingen grunn til det. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #22 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg blir litt forvirret fordi om personen ikke har meg på vennelisten eller lagret nr hvordan går den da og kan blokkere innkommende meldinger og telefoner for meg? Og det er egentlig ingen grunn til det. Anonymkode: 60d00...c40 Om personen har deg på vennelisten eller ikke har ikke noe og si. Men dersom personen tidligere har hatt nr ditt kan personen ha blokkert deg. Dersom dette er en helt ukjent person kan personen ha en gammel telefon og dermed får du ikke levert melding eller lest. Anonymkode: 3c956...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #23 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg blir litt forvirret fordi om personen ikke har meg på vennelisten eller lagret nr hvordan går den da og kan blokkere innkommende meldinger og telefoner for meg? Og det er egentlig ingen grunn til det. Anonymkode: 60d00...c40 Du kan legge inn hvilket som helst tlf nummer på blokkeringslisten. Anonymkode: 2b8be...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #24 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 18.28): Om personen har deg på vennelisten eller ikke har ikke noe og si. Men dersom personen tidligere har hatt nr ditt kan personen ha blokkert deg. Dersom dette er en helt ukjent person kan personen ha en gammel telefon og dermed får du ikke levert melding eller lest. Anonymkode: 3c956...fc7 Vet ikke noe om det er en ny tlf. Men nytt nr nylig, for det sjekket jeg opp. Tviler på det da..... AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 18.52): Du kan legge inn hvilket som helst tlf nummer på blokkeringslisten. Anonymkode: 2b8be...1a4 Hvordan fungerer det da? Håper det ikke er tilfellet da. Ikke så stor grunn til å gjøre det. Har ikke snakket med personen på veldig lang tid. Det var nien uoverstemmelser men tviler på den søker opp nr mitt og gjør det. Null svar så mulig jeg er blokkert. Så trist i tilfelle personen har slått opp nummeret mitt og blokkert det. Vi har ikke snakket siden september så da må vedkommende ha tenkt på meg og at jeg skal fjerne alt fra denne personen. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #25 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Null svar så mulig jeg er blokkert. Så trist i tilfelle personen har slått opp nummeret mitt og blokkert det. Vi har ikke snakket siden september så da må vedkommende ha tenkt på meg og at jeg skal fjerne alt fra denne personen. Anonymkode: 60d00...c40 Hvis det ringer er du ikke blokkert. Kommer du på telefonsvarer er du blokkert. Anonymkode: 3c956...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #26 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan fungerer det da? Håper det ikke er tilfellet da. Ikke så stor grunn til å gjøre det. Har ikke snakket med personen på veldig lang tid. Det var nien uoverstemmelser men tviler på den søker opp nr mitt og gjør det. Anonymkode: 60d00...c40 På iPhone kan man bare gå inn på innstillinger og skrive inn nummeret man vil blokkere. Hvis dere har hatt konflikt kan det hende vedkommende blokkerte forebyggende. Hvorfor tenker du så mye på dette hvis det er så lenge siden dere har snakket? Anonymkode: 2b8be...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #27 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det ringer er du ikke blokkert. Kommer du på telefonsvarer er du blokkert. Anonymkode: 3c956...fc7 Det ringte ja når jeg prøvde det en gang. Anonymt. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #28 Del Skrevet 31. desember 2021 Helt utrolig at vedkommende har tatt seg bryet og blokkert mitt ulagrede nr på sitt nye nr. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #29 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Helt utrolig at vedkommende har tatt seg bryet og blokkert mitt ulagrede nr på sitt nye nr. Anonymkode: 60d00...c40 Det er vel fordi vedkommende antok at du kom til å prøve å ta kontakt igjen da, og det var jo en helt riktig antakelse. Anonymkode: b6f02...d1d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 31. desember 2021 #30 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 22.53): Når du skulle sende en melding men får opp feil ved sending av melding. Går an å ringe til det men ikke sms/Imessage. Anonymkode: 60d00...c40 Hadde gått videre på sekundet, med mindre det er kona eller nær familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #31 Del Skrevet 31. desember 2021 Anonym373 skrev (48 minutter siden): Hadde gått videre på sekundet, med mindre det er kona eller nær familie. Har bare ikke ord. Går an å snakke som voksne mennesker og få en closure i hvertfall(ikke kom med, det er ikke alltid det skal snakkes ut om ting bla bla. To each their own! Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 31. desember 2021 #32 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt utrolig at vedkommende har tatt seg bryet og blokkert mitt ulagrede nr på sitt nye nr. Anonymkode: 60d00...c40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har bare ikke ord. Går an å snakke som voksne mennesker og få en closure i hvertfall(ikke kom med, det er ikke alltid det skal snakkes ut om ting bla bla. To each their own! Anonymkode: 60d00...c40 Men hvorfor driver du å ringer vedkommende anonymt?? Da er det jo tydelig at du ikke vil at vedkommende skal skjønne at det er du som ringer, så spesielt ærlig og redelig er jo ikke du heller akkurat.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #33 Del Skrevet 31. desember 2021 Raven.Writingdesk skrev (20 timer siden): Men hvorfor driver du å ringer vedkommende anonymt?? Da er det jo tydelig at du ikke vil at vedkommende skal skjønne at det er du som ringer, så spesielt ærlig og redelig er jo ikke du heller akkurat.. Hæ? Det gjør jeg på ingen som helst måte. Prøvde en gang for snart to uker siden for å sjekke om jeg var blokkert og det var jeg ikke. Det kom feilmelding når jeg prøvde å sende en melding. Derfor prøvde jeg bare en gang for å sjekke. Jeg sendte meldingen fra en annen tlf, har en annen nå men har aldri fått svar. Sendte den få dager før jul. Sto levert tror jeg men sjekket asldri om den var "lest". Om den ikke ble lest så var vel sms/Imessage blokkert. I don`t know. AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hæ? Det gjør jeg på ingen som helst måte. Prøvde en gang for snart to uker siden for å sjekke om jeg var blokkert og det var jeg ikke. Det kom feilmelding når jeg prøvde å sende en melding. Derfor prøvde jeg bare en gang for å sjekke. Jeg sendte meldingen fra en annen tlf, har en annen nå men har aldri fått svar. Sendte den få dager før jul. Sto levert tror jeg men sjekket asldri om den var "lest". Om den ikke ble lest så var vel sms/Imessage blokkert. I don`t know. Anonymkode: 60d00...c40 Altså med mitt nummer men har ny tlf nå. Får ikke opp de gamle meldingene der. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #34 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 23.39): Er du sikker på du er blokkert? Jeg trodde sms til blokkert nummer ville sendes som vanlig mens ved forsøk på oppringing ville du alltid få opptattsignal hvis nummeret ditt er blitt blokkert 🤔 Anonymkode: ee359...5cb Det stemmer. Du får ikke beskjed om « ikke levert» ved sms men mulig det ikke vil stå « levert» ved sending av iMessage. opptattsignal eller evig ringing ved blokkering Anonymkode: 854ce...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #35 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det stemmer. Du får ikke beskjed om « ikke levert» ved sms men mulig det ikke vil stå « levert» ved sending av iMessage. opptattsignal eller evig ringing ved blokkering Anonymkode: 854ce...ffe Ja, det var ingen opptattsignal. Ringte med en gang. Men jeg ringte kun et eller to ring. Hvis det kommer som sms og begge har Iphone da er det blokkert for Imessage eller begge? Jeg tror det sto levert, men husker ikke om det var blått eller grønt. Anonymkode: 60d00...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #36 Del Skrevet 1. januar 2022 Du har vel opplevd hva alle på kg sier man skal gjøre med en person som ikke er bra eller interessert. Slette og blokke. Du er i andre enden. Har lurt på det når vi sletter mannfolk som ikke vil oss noe bra føler det da? Anonymkode: d9f89...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #37 Del Skrevet 1. januar 2022 Man kan blokkere hvilket som helst nummer. Det er bare å lagre, blokkere, slette. Anonymkode: 1dda9...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #38 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 22.12.2021 den 0.07): Hvorfor sendes ikke mld da, da? Og må ikke vedkommende slå opp navn og nummeret mitt og så trykke blokker alt fra denne personen eller noe? Fordi det står du trykker på (!) på mld fra denne personen så kan du blokkere osv. Anonymkode: 60d00...c40 Vet ikke hva som skjer dersom noen er blokkert og prøver å ta kontakt, men har blokkert en person sitt telefonnummer selv, til tross for at vedkommende til nå kun har kontaktet meg på sosiale medier, før jeg blokkerte der også. Selv om jeg aldri har kommunisert med vedkommende via telefonnummer, har jeg fint greid å blokkere både telefonnummer og via Vipps. Søkte opp og lagret vedkommende sitt telefonnummer, og blokkerte deretter. Easy peasy. Anonymkode: f4f7c...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #39 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg har blokkert en på telefonlista. Det som da skjer er at personen kommer til telefonsvar. Jeg får opp at personen har ringt. Personen får sendt melding, men jeg ser ikke meldingen. Personen vet ikke at jeg ikke ser meldingen. Anonymkode: 13550...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #40 Del Skrevet 23. august 2022 On 12/21/2021 at 10:53 PM, AnonymBruker said: Når du skulle sende en melding men får opp feil ved sending av melding. Går an å ringe til det men ikke sms/Imessage. Anonymkode: 60d00...c40 veldig enkelt. helt opp til mottaker og ikke noe du får gjort med det. du vil ikke kunne merke om du er blokkert. du vil ikke få svar på SMS fordi mottaker får de ikke. du vil ikke få svar når du ringer fordi mottaker vil aldri motta noe anrop. med andre ord. du sender sms og ringer ut i voide Anonymkode: 4dc1a...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå