AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hei! kjenner bare jeg trenger å lufte litt da jeg ikke har lyst å snakke om prøving med andre enn mannen min, men allikevel godt å kunne dele tanker med noen i samme situasjon. vi har bestemt oss for å begynne å prøve på tredjemann til våren, og jeg gleder meg SÅ! Men allikevel kjenner jeg på en liten klump i magen. Med førstemann prøvde vi i 14 mnd før positiv test. Fikk påvist pco, ikke pcos, men forstadier til det eller mild form. Skulle i gang med forberedelser til prøverør akkurat da spiren satt. Skuffelsene det året var mange, og det er disse jeg er redde for skal bli mange av igjen. andremann ble til uten at vi prøvde. Glemte ei pille og da satt spira😅førstemann var da 6 mnd så de ble tette. Men klarte ikke annet enn å glede meg over det pga alle utfordringene med første. det kribler i magen av tanken på å ta nye graviditetstester, og jeg gleder meg til den følelsen i det en test blir positiv en gang. Jeg gleder meg til å gå gravid igjen, og drømmer mye om hvem det er vi en gang skal få inn i familien vår. planen er å ta ut spiralen mot slutten av februar, og ta det rolig uten eggløsningstester i starten. Håper at det klaffer fort! og nå har jeg begynt å følge litt med på forumet her og er spent på hvem her inne som kommer i samme termingruppe som meg. Anonymkode: 97589...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Så spennende 😊 Anonymkode: 32a98...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå