AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har de siste ukene kjent hikke hver eneste dag, gjerne 2 ganger per dag. Men i dag har det ikke vært noe. Jeg er veldig sikker på at baby ligger med hodet ned siden jeg får spark oppover. Er i uke 31 nå. Synes det er rart jeg ikke har kjent noe hikke i dag. Er det et dårlig tegn? Har lest at hikke betyr at baby gjør pusteøvelser. Anonymkode: 4460d...1de
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Hadde hikkebabyer. Viste seg at begge hadde melkeproteinallergi. Skjønte det først med nr to. Hikket like mye ute av magen. Men ble helt stopp på hikken, gulping etc når jeg sluttet å spise melkeprodukter. Hadde jeg visst tidligere at hikke absolutt er et symptom.. Anonymkode: 37e8d...abe
mingus Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Hadde også hikkebaby, og en til på vei. Ingen melkeproblemer her. Jordmor sa på kontroll i dag at hikke er bare et veldig bra tegn og babyen koser seg. Man trenger ikke kjenne det hver dag, da, det er vel bare hvis det er blitt svelget unna litt vel mye fostervann at hikken går over stokk og stein.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Kjente noe hikke med nr 1. Langt ifra hver dag. Men Jeg kjente ikke at babyen min hadde hikke i magen før noen dager før fødsel med nr 2. Begge er friske og fine:) Anonymkode: c20b1...a7e
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Jeg hadde en jeg aldri kjente hikke, mens den andre følte jeg ikke gjorde noe annet enn å hikke. Hilkern hikker enda flere ganger om dagen utenfor magen Anonymkode: c0620...171
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Tre barn, har aldri kjent hikke. Men hvis bevegelsesmønsteret endrer seg er det lurt å snakke med jordmor, så gjør det for sikkerhets skyld? Anonymkode: 905b6...bac
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tre barn, har aldri kjent hikke. Men hvis bevegelsesmønsteret endrer seg er det lurt å snakke med jordmor, så gjør det for sikkerhets skyld? Anonymkode: 905b6...bac Nå kom det faktisk en runde med hikke i natt🥰 Men normalen er hikke hver dag. Samtidig så telles ikke hikke som bevegelse, men jeg kan høre med jordmor likevel, hun pleier alltid komme med beroligende ord😄 Anonymkode: 4460d...1de
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Det hadde jeg aldri tenkt over om du ikke hadde startet en tråd om det. Ikke bekymre deg for manglende hikke, det viktigste er at ungen beveger seg. Anonymkode: 75dc3...023
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #9 Skrevet 23. desember 2021 Er hikke egentlig symptom? Hadde to hikkebabyer, hikket også ut av magen. Ingen av de har melkeallergi, bare den ene var gulpebarn. 🤷 Jeg klarer ikke å huske nå, TS, om de hikket hver eneste dag i graviditeten. Men husker at det varierte fra dag til dag hvor mye jeg kjente til barna. Anonymkode: 78d76...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå