Gå til innhold

Hvordan fant du ut at din offshore-jobbende partner var utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører at det er så vanlig med utroskap blant folk som jobber offshore. Jobber og bor tett sammen, borte lenge av gangen. Holdninger som "what happens on the rig stays on the rig". Mye reising og kurs, lett å si til partneren at en skal stå et par dager ekstra også er man egentlig hos noen andre. Tenker at det er nok ikke så enkelt for partneren hjemme å oppdage utroskapen da?

Anonymkode: 8f20f...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig vanlig? 😐 hilsen offshorefrue

Anonymkode: 13b1f...f49

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Like enkelt for den som er på land da, hvis man ønsker litt kos på si ;)

Skrevet

At han fikk klamydia 

Anonymkode: 181a5...568

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Offshorearbeidende frue her - jeg har aldri hørt om dette. Men jobber på forskjellig rigg hver gang da 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 687df...90d

• Liker 6
Skrevet

Er også offshore-frue, dette var news to me🤷🏻‍♀️ Men det er da like enkelt for den som er hjemme å være utro når partner er borte.

Har du opplevd utroskap eller mistenker du?

Anonymkode: 0edcb...e6e

• Liker 4
Skrevet

Aner ikke om han har vært fysisk utro på rigg eller andre steder, men pga en ekstrem hemmelig mobilbruk og at den sto på lydløs hele veien ble jeg mistenksom på noe.

Sjekka tlf hans en morgen han hadde sittet oppe møkka dritings hele natta og der fant jeg Tinder appen med masse masse dame samtaler på. Alle samtalene har foregått mens han var offshore. 

Tydelig at han var ute etter å treffe andre damer. Ville treffe de og "ta en fest en dag". Ga komplimenter på utseende osv. Men aldri funnet noe bevis på at noe HAR skjedd. Sårende uansett!!

Anonymkode: 031f2...c56

• Liker 6
Skrevet

Ei jeg kjenner hadde hatt en dårlig magefølelse lenge. Hun sjekket tlf hans i et svakt øyeblikk og fant etterhvert ut at han hadde hatt et forhold til ei på jobben i 3 (!) år.

• Liker 11
Skrevet

Veldig vanlig ja

Anonymkode: a650f...437

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen sier det er vanlig, noen sier de ikke har det inntrykket. Jeg vet ikke🤷‍♀️

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er også offshore-frue, dette var news to me🤷🏻‍♀️ Men det er da like enkelt for den som er hjemme å være utro når partner er borte.

Har du opplevd utroskap eller mistenker du?

Anonymkode: 0edcb...e6e

Har ingen mistanke og stoler på at han tar opp ting med meg om det er noe. Bare tenker på hvor lett det hadde vært for han å skjule det. 

• Liker 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 time siden):

Like enkelt for den som er på land da, hvis man ønsker litt kos på si ;)

Ja absolutt, om man er god på å skjule sporene. Og ikke har nysgjerrige naboer som sladrer. 

• Liker 2
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er når de er i land utroskapen foregår.
Da har de jo ofte flere uker fri mens partneren jobber hver dag.

Anonymkode: 4cf52...8f7

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja absolutt, om man er god på å skjule sporene. Og ikke har nysgjerrige naboer som sladrer. 

Eller har en partner på plattform som kom hjem tre dager tidligere enn planlagt 😅

Skrevet

Catfishet han med fake instagram profil og sa han var kjekk og spurte om snappen hans. Dirtysnappet masse mens jeg utga meg for å være en annen og han sendte "meg" meldinger hver dag mye mer enn han sendte ekte meg meldinger og hjerter, og han spurte om å møtes og vi avtalte tid. Jeg dumpet han og slapp han ikke inn døra når han kom hjem 

Anonymkode: 18cf7...2c5

• Liker 17
Skrevet

Mamma hadde ei venninne. Denne venninna hadde flyttet til nordnorge. Der ble hun kjent med en annen dame. Denne dama viste bilder av datteren sin og hennes kjæreste. 

Mammas venninne syntes han så veldig kjent ut og spurte etter navnet. Og navnet hun fikk var navnet på min samboer. Hun gav beskjed til mamma, som igjen gav beskjed til meg.

Etter en stor oppvask viste det seg at de jobbet sammen. Hun visste om meg, men han hadde sagt han skulle forlate meg. Men tryglet og ba selvfølgelig om å få bli da jeg fant ut om dem. Men da var det for seint for meg. De hadde holdt på i årevis. Han hadde til og med vært der en jul jeg trodde han måtte jobbe ekstra.

Anonymkode: 24f8f...ea5

• Liker 17
Gjest Hottentått
Skrevet

Tror ikke det er mer vanlig med offshorejobbing enn ellers. Er utroskap overalt..æsj 

Skrevet

Jeg jobbet offshore, og antallet damer der er forholdsvis lavt, 80% menn i hvert fall... så at det kan være mye utroskap der tviler jeg på.

Anonymkode: 340a6...0e5

• Liker 4
Skrevet

Jo, det er vanlig med utroskap på platform. I mine år er det alltid noen som er utro, men de leste er ikke det.

Anonymkode: 70468...58c

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig vanlig med utroskap generelt. Så ja noen som jobber offshore er sikkert utro. Og garantert noen av de med partner som jobber offshore også. Akkurat som de som jobber på kontor, i reiseliv eller hvilke som helst andre yrker.

Har  ei god venninne som jobbet mye offshore for noen år siden, og hun visste ikke om noe utroskap der hun var. Det er jo få kvinner og veldig gjennomsiktig miljø på slike steder.

Anonymkode: e2fd5...6bf

• Liker 4
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hører at det er så vanlig med utroskap blant folk som jobber offshore. Jobber og bor tett sammen, borte lenge av gangen. Holdninger som "what happens on the rig stays on the rig". Mye reising og kurs, lett å si til partneren at en skal stå et par dager ekstra også er man egentlig hos noen andre. Tenker at det er nok ikke så enkelt for partneren hjemme å oppdage utroskapen da?

Tenker at du bør finne deg noe annet å gjøre enn å sitte hjemme å gruble på om mannen din ligger med noen andre utpå plattformen. Noe jeg tviler på da du er en KG-leser og mannen din neppe er den mest attraktive karen på plattformen, og siden det er såpass få kvinner der ute er han nok neppe først i køa med å få ligge. Du kan mao slappe helt av! 

Det er nok langt mere vanlig at det er kona hjemme som ligger rundt mens mannen er ute på turnus. Tross alt mye lettere for kvinner å få sex.

Anonymkode: 2bc2e...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...