Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er noen prosent sykemeldt, hadde laget middag, levert og hentet 4 åringen, handlet, vært til tannlege.

Samboer kommer hjem til middag, og irriterer seg over at det ligger noe glitter etter noen julekuler på gulvet. River frem støvsugeren og sier at vi bare får ta bort alle julekulene om det skal være sånn, smeller med tallerkener fordi de ligger i oppvaskkummen, irritabel fordi jeg har tatt på neglelakk på 4 åringen(etter hennes ønske) o.l.

Det ender med at jeg klikker på han. Her har jeg gjort så mye, og han blir sur for at ting ikke er plettfritt hjemme?!? Kommer hjem som en sur gubbe, jeg kjente det rett og slett kokte over.

Er det lunta mi som er kort? Uff. Jeg aner ikke.

Anonymkode: b35c4...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men herregud. Må du på et forum for helt vanlige greier mellom to samboere som har en dårlig dag?

Anonymkode: 8d0a8...c2a

Skrevet

Syns det var lunta hans som var kort, hvis han blir så sur for julekuler på gulvet og tallerkener i kummen. Vi har stadig vekk tallerkener i kummen selv, ingen som blir sure for det. Og hva er forskjellen på å rydde opp et par julekuler kontra alle lekene som sikkert ligger strødd til vanlig? 

Anonymkode: 205e3...16d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men herregud. Må du på et forum for helt vanlige greier mellom to samboere som har en dårlig dag?

Han høres jo ikke helt god ut.

Men det vet nok TS siden hun har valgt å få to barn med ham.

Anonymkode: 0047f...7df

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Han høres jo ikke helt god ut.

Men det vet nok TS siden hun har valgt å få to barn med ham.

Anonymkode: 0047f...7df

Nå aner INGEN av oss hvilken dag han har hatt, hvor mange ganger han har bedt om at julekuler ikke skal ligge strødd utover gulvet osv. 

Skrevet

Synes han høres ut som en surpomp

Anonymkode: d1ff9...738

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...