AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg har nylig begynt å date en flott mann. Vært gift i mange år men ble skilt i fjor. Problemet mitt er at jeg har så lav seksuell selvtillit, det greide eksmannen min å ødelegge for meg. Jeg føler meg ikke stygg eller uattraktiv, men er så livredd han skal synes jeg er dårlig i senga. Jeg er egentlig ganske ekstrovert og ikke sjenert, men når det kommer til det intime er jeg sjenert og usikker på meg selv. Føler meg som en 16 åring som skal ha sex for første gang. Jeg føler nesten jeg må snakke med han om det. Er det dumt å gjøre? Anonymkode: 2d108...171 1
visp Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nylig begynt å date en flott mann. Vært gift i mange år men ble skilt i fjor. Problemet mitt er at jeg har så lav seksuell selvtillit, det greide eksmannen min å ødelegge for meg. Jeg føler meg ikke stygg eller uattraktiv, men er så livredd han skal synes jeg er dårlig i senga. Jeg er egentlig ganske ekstrovert og ikke sjenert, men når det kommer til det intime er jeg sjenert og usikker på meg selv. Føler meg som en 16 åring som skal ha sex for første gang. Jeg føler nesten jeg må snakke med han om det. Er det dumt å gjøre? Anonymkode: 2d108...171 Snakk heller da etterpå, det kompliserer ting om du må sette deg ned med han på forhånd. Bare gå på; det blir helt sikkert fint og jeg vil tro dere begge er litt nervøse. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Gi deg selv tid til å bli trygg på en ny mann og legg lista lavt. Husk at sexen ofte blir bedre etterhvert, mine beste sexpartnere hadde jeg ikke "topp" sex med de første gangene. Det kommer helt sikkert når du får trygghet med en god og snill mann. Anonymkode: 2496e...aeb 4
Antiviruset Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nylig begynt å date en flott mann. Vært gift i mange år men ble skilt i fjor. Problemet mitt er at jeg har så lav seksuell selvtillit, det greide eksmannen min å ødelegge for meg. Jeg føler meg ikke stygg eller uattraktiv, men er så livredd han skal synes jeg er dårlig i senga. Jeg er egentlig ganske ekstrovert og ikke sjenert, men når det kommer til det intime er jeg sjenert og usikker på meg selv. Føler meg som en 16 åring som skal ha sex for første gang. Jeg føler nesten jeg må snakke med han om det. Er det dumt å gjøre? Anonymkode: 2d108...171 Er denne mannen flott også på personlighet så kommuniser dette du sier her inne til han på en rolig og reflektert måte! Om han er en flott personlighet så vil han ta alle mulige hensyn til deg. Så er ikke de første gangene man har sex de helt perfekte heller, det går seg til når man blir bedre kjent på dette området også. Kommunikasjon har alt å si her.
Gjest Trøst Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Det er ikke nødvendigvis dumt å gjøre. Om du føler det hjelper å snakke om det så tenker jeg du burde gjøre det. Første gang med en ny partner trenger ikke bli så bra heller, man er gjerne litt nervøs og usikker, kanskje redd for å slå seg løs, man kjenner ikke partneren sin godt nok til å vite hva de liker og ikke liker osv. Ingenting galt i å si at du er litt nervøs. Ville ikke snakket om tidligere sexliv eller eksmannen.
Engel Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Ja, si det til han. Er han et fint menneske så vil han da ta det rolig og forsiktig og bygge opp selvtiliten din. Du er garantert ikke dårlig i senga! men du kan sikkert trenge litt tid for å tørre å slippe deg løs. Og det er det lurt at han vet.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Det går sannsynligvis helt fint. Det er stort sett menn som blir dumpet om de ikke presterer, ikke kvinner. Eneste unntaket er om du er totalt passiv og lar han gjøre hele jobben, eller er "slitsom" i den forstand at du forventer en masse ting av ham, men ikke vil fortelle ham det (for han burde jo forstå det!). Anonymkode: d15b6...766 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå