AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 I går har jeg fri fra kl 12. Hadde avtale med min søster om å møtes og bytte gaver. Nå sier hun at hun må avlyse, men at hun kommer innom meg med gaven. Når spørr jeg. Hun svarer at hun vet ikke om det blir på formiddagen, ettermiddagen eller kvelden. Gir beskjed når hun er på vei skriver hun. Betyr det at jeg må være hjemme hele tiden i tilfellet hun dukker opp? Anonymkode: 35ecb...a2c
jaromei Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Du kan jo legge gavene ut et sted og skrive til henne hvis du må ut av huset at "gavene ligger dette stedet fordi jeg må ut en tur". Er det plass i postkassen, for eksempel. Jeg innser mens jeg skriver at dette kanskje ikke funker hvis man bor i blokk, men ellers kan det være en grei løsning. Legg det i en pose, så det blir minst mulig påvirket av været.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Du setter gavene ut og ber hun om det samme. Anonymkode: c4136...887 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I går har jeg fri fra kl 12. Hadde avtale med min søster om å møtes og bytte gaver. Nå sier hun at hun må avlyse, men at hun kommer innom meg med gaven. Når spørr jeg. Hun svarer at hun vet ikke om det blir på formiddagen, ettermiddagen eller kvelden. Gir beskjed når hun er på vei skriver hun. Betyr det at jeg må være hjemme hele tiden i tilfellet hun dukker opp? Anonymkode: 35ecb...a2c Hvorfor er det kun hun som kan angi tidspunkt, mener du? Er du ikke i stand til å kommunisere? For hva hindrer deg fra å svare «helt ok. Jeg skal ut en time eller to rundt 16 og på trening rundt 19 og til en venn rundt 20, men send melding du, så ser vi om jeg er i hjemme når du er i området.»? Det er et helt normalt svar. Anonymkode: 84f06...557 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Jeg svarte at jeg kom til å få unna litt handling siden det ikke ble noe av avtalen vi hadde. Og at jeg ikke vet når jeg kommer hjem. Og at jeg setter gaven i boden i garasjen Anonymkode: 35ecb...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Men du mener kanskje "i morgen" og ikke "i går"? Og nei, du må ikke være hjemme hele dagen. Anonymkode: a8597...ff3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men du mener kanskje "i morgen" og ikke "i går"? Og nei, du må ikke være hjemme hele dagen. Anonymkode: a8597...ff3 Ja, i morgen 🙈 Anonymkode: 35ecb...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 Jeg klarer å kommunisere med min søster (og andre, for den del). Hender jeg får spørsmål om folk kan komme innom og da svarer jeg: "Ja, men jeg må på butikken eller jeg er på trening mellom kl. 14 og 15, osv". Kommunikasjon er en fin ting. Anonymkode: 382be...81a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I går har jeg fri fra kl 12. Hadde avtale med min søster om å møtes og bytte gaver. Nå sier hun at hun må avlyse, men at hun kommer innom meg med gaven. Når spørr jeg. Hun svarer at hun vet ikke om det blir på formiddagen, ettermiddagen eller kvelden. Gir beskjed når hun er på vei skriver hun. Betyr det at jeg må være hjemme hele tiden i tilfellet hun dukker opp? Anonymkode: 35ecb...a2c Dere hadde en avtale i går, men nå sier hun at hun ikke kan komme likevel? Altså, hun avlyser et døgn for sent?🤣 Og nei, du må ikke være hjemme og vente hele dagen! Du trenger ikke å tilpasse deg henne, gjør som du vil og har gitt beskjed om ang hvor hun kan finne gaven! Anonymkode: 089a1...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå