Gå til innhold

jeg kommer til å spy!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

huff jeg skal nå om et par minutter stikke ut til et par butikker som søker etter en deltidsmedarbeider.... jeg trenger en jobb ja men faen jeg syns det er GRUSOMT å oppsøke en butikk og tilby meg selv :( ENDA verre å ringe!!! jeg fryser, jeg er kvalm og vil mye heller krype oppi senga! :( har vel kanskje litt sosialangst? det skumle er å gå inn i butikken, stille meg i kø og si at jeg kommer for den jobben og alle andre kunder glor på meg og så begynner de som jobber der å stille spørsmål og æsj det høres ikke ille ut nei men jeg hater slike ting! jeg blir så flau! jeg kommer til å stamme og si noe helt teit! argh!!! :( noen flere som har det sliK?? eller er det bare jeg som er pyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menneh..hvorfor kontakter du ikke vikarbyrå? For eksempel Adecco. Så ringer de deg, så slipper du det styret der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har den holdningen der vil jeg tro at du har liten sjanse for å få jobb i en butikk. Ta tak i deg selv. Skriv en kortfattet søknad og en CV. Gå inn i butikken, SMIL og si at du gjerne vil søke jobben og gi dem CV-en din.

Hvorfor i alle dager skal de som jobbe i butikken til å stille spørsmål? Kan du ikke bare spørre etter daglig leder da?

Dessuten.. jeg trodde at det var vanlig å sende eller levere en søknad jeg. Ikke bare dukke opp i butikken. Prøv å få avtalt en tid med daglig leder, så slipper du å stå i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tatt for meg de butikkene jeg kunne tenke meg (og noen ganger ikke tenke meg) å jobbe i jeg, og sent ut søknad med cv og attester! ikke har jeg ringti ettertid heller, og det har klaffet det, opptil flere ganger! Prøv det da vel! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel, det hang en lapp utefor butikken deres at de søkte folk; stikk innom for mer informasjon!

vel nå har jeg nettopp kommet hjem... jeg gikk inn og sa jeg var interessert og da sa hu dama "men vi har nettopp ansatt noen"

oh vel greit det svarte jeg. jeg får lete videre da. lykke til sier hun hadet bra.... okay det gikk da greit... den andre butikken, en ung hipp klesbutikk. der inne ved kassa var det rundt 6-7 gutter og jenter på min alder og de snakket høylydt og fortalte vitser. og hva gjør jeg? jeg TURTE bare ikke å gå bort til dem og "introdusere" meg for dem! var det feigt? sikkert nok men jeg er ikke like "for meg" som dere utadvente folk :evil:

hadde det bare vært et par stykker der hadde jeg nok turt ja, kanskje jeg prøver igjen mandag....

men fysj, jeg PRØVDE jo iallefall! :(

det burde vi vel være stolt av...

og javel jeg er kanskje en litt sjenert og lite pratsom person som ikke passer å jobbe i en butikk? men slike som meg må jo også jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring Adecco!!!!

Og det er jo bare å si nei hvis du ikke vil det de tilbyr deg.

Hvorfor ikke prøve..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få klesbutikker lyser ut ledige stillinger, og er det en plass du har lyst til å jobbe er det bare å ta med seg CV og stikke innom. Det beste er å gjøre det på en rolig dag, sjelden noen har tid til å snakke med deg hvis du kommer på et travelt tidspunk. Har de ikke noe ledig når du spør, kan du be om at de tar CV'n din og kanskje vurdere deg når det blir noe ledig. Kan også være lurt og kle seg litt i stilen til den butikken du søker jobb på.

Kjempelurt å melde seg til vikarbyrå, gjerne så mange som mulig. Lykke til med jobbsøkingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...