Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt første svangerskap hadde jeg bekkenløsning fra uke 10. Dette vedvarte flere år etter fødsel . Særlig ved mensen har jeg bekkensmerter fra 1 dag før til 1 dag etter første mensdag. 

Nå er jeg ca 7dpo og har fått bekkensmerter, mye kraftigere enn ved menstruasjon. Har noen her opplevd å få bekkensmerte så tidlig? 

Anonymkode: e8f18...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det ganske likt deg med mitt første svangerskap, fikk tidlig bekkenløsning, og gikk aldri helt vekk mellom graviditet 1 og 2. Ble gravid igjen 14 mnd etter fødsel, og det første tegnet jeg så til graviditet var bekkensmerter, flere dager før jeg kunne teste positivt. 

Det er jo lov å håpe, men samtidig så KAN det jo være tilfeldig. Lykke til!

Skrevet
jaromei skrev (1 time siden):

Jeg hadde det ganske likt deg med mitt første svangerskap, fikk tidlig bekkenløsning, og gikk aldri helt vekk mellom graviditet 1 og 2. Ble gravid igjen 14 mnd etter fødsel, og det første tegnet jeg så til graviditet var bekkensmerter, flere dager før jeg kunne teste positivt. 

Det er jo lov å håpe, men samtidig så KAN det jo være tilfeldig. Lykke til!

Var det smerter i bekkenet hele det andre svangerskapet også? Jeg håper det er noe på gang, men hvis jeg kan velge vil jeg ikke ha store smerter i 9 månder🙃 Men må jeg så må jeg 🤗

Skrevet (endret)
21 hours ago, AnonymBruker said:

Var det smerter i bekkenet hele det andre svangerskapet også? Jeg håper det er noe på gang, men hvis jeg kan velge vil jeg ikke ha store smerter i 9 månder🙃 Men må jeg så må jeg 🤗

Ja, jeg hadde dessverre vondt hele svangerskapet. Først ganske "mildt", også gradvis verre utover. Det var veldig kjedelig, mine svangerskap ble aldri helt det jeg så for meg, men så ble det noen nydelige barn til slutt da ❤️

Endret av jaromei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...