AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hvilke knekkebrød anbefaler du til slanking? Og hvor mange til hvert måltid? ( frukost evt lunch) Anonymkode: c027a...3d9
Unika Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Ta det knekkebrødet du liker best så er det lettest å gjennomføre. Jeg ville tatt: 2 til frokost 2 til lunsj 2 til middag 2 til kvelds (eventuelt droppe kvelds og ta 3-4 til middag). Sunt pålegg! Lite smør. Bruk kokt skinke, kylling/kalkunpålegg, magerost, makrell i tomat, masse agurk, salat og tomat. Personlig ville jeg kombinert med faste, slik at dagens første måltid ble klokken 12.00 og det siste 19.00. Jeg opplever å bli mindre sulten når jeg faster, så frem til jeg setter i gang systemet klokken 12 går det egentlig strålende..
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Jeg foretrekker ryvita sine, men ta de du liker best. Jeg spiser oftest 2 til frokost og 2 til kvelds. Lunsj og middag blir noe annet enn knekkebrød 😂 Anonymkode: 47680...dc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå