Gå til innhold

Noen som har tatt penis forstørrelse? Ble det bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ikke liten penis. Føler selv den er ganske stor men fordi den er lang. men er liten for mann den sitter på. Er 203 og 130 kg 

Anonymkode: 74db4...23b

Siden du er 203 vil en penis på 16 cm se normal ut.

Med din BMI vil en penis med 13,5 cm omkrets se normal ut.

Er målene over dette er du større en norm for din størrelse. 

.

Anonymkode: 01e89...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.12.2021 den 17.50):

Jeg vurderer et inngrep for og få større omkrets. da det er litt under gjennomsnittet. Noen som har utført dette? og hvordan ble det?

Seriøst? Tror du virkelig en litt større pikk forbedrer livet ditt? ..

Alt sitter i det store hodet skal jeg si deg . Jeg har en diger pikk..og den har aldri gjort meg det grann lykkeligere!!

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Seriøst? Tror du virkelig en litt større pikk forbedrer livet ditt? ..

Alt sitter i det store hodet skal jeg si deg . Jeg har en diger pikk..og den har aldri gjort meg det grann lykkeligere!!

da veit du ikke hvordan det er og ha en liten en. Og når du sier det ser det ut som du har et problem

Skrevet

Jeg valgte å gro min et par ekstra centimeter for noen år siden. Vann godt og plenti med næring, så skal du se den vokser.

Anonymkode: d2e25...35d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg valgte å gro min et par ekstra centimeter for noen år siden. Vann godt og plenti med næring, så skal du se den vokser.

Anonymkode: d2e25...35d

HAha

Skrevet

Penis kan ikke forlenges. Det kirurgene kan gjøre er å gjøre et snitt på oversiden der penisskaftet går inn i kroppen. Penis vil da falle ca. ca 2 cm. frem og virke større i slapp tilstand. Drawbacket er at du etter inngrepet aldri får penisen til å peke oppover i erigert tilstand. Kanskje kan den peke fremover, mest sannsynlig nedover. Vil virke ganske komisk med en ståkuk som henger🤣🤣

Anonymkode: 7b44e...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...