AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Vi har akkurat blitt sammen og fant ut at han har kjøpt til meg.. Og jeg har ingen ideer om hva jeg skal kjøpe til ham?? Det er ganske nytt forhold! jeg tar imot alt av tips og ideer!!! Anonymkode: 65786...33d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Du tenker ikke at det kan være relevant å si hva hvor gammel han er, hvilke interesser han har..? Siden du ikke anser det som relevant informasjon så foreslår jeg en radiostyrt brannbil Anonymkode: 256a5...812 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tenker ikke at det kan være relevant å si hva hvor gammel han er, hvilke interesser han har..? Siden du ikke anser det som relevant informasjon så foreslår jeg en radiostyrt brannbil Anonymkode: 256a5...812 Haha beklager, ble lagt ut litt kjapt her! han er 32, liker å trene, gå tur, spiller pc. Veldig simpel av seg, og bryr seg ikke så mye om merker og slike ting. Han sier han blir glad for alt. Men står bare helt stille hos meg og kommer ikke på noe 😕 Anonymkode: 65786...33d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Hva er budsjettet ditt da? Min kjæreste på samme alder som spiller mye på pc ønsket seg denne i fjor, men det er jo litt dyrt: https://prisguiden.no/produkt/razer-viper-ultimate-409537 Kanskje noe fint treningstøy. Vindjakke. Turbukse. En god ullgenser. Manualer/strikk/matte til hjemmetrening. Airpods eller andre trådløse ørepropper om han ikke har det. Treningsklokke. Whisky/øl. Sneakers. Har han har Steam så kan du se ønskelisten hans der kanskje og kjøpe noe derfra (spill) men da må du også ha Steam-konto og være venn med ham på Steam + at det blir bare en digital gave da, men kan jo pakke inn et bilde av spillet 😄 Anonymkode: 0c22c...342 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er budsjettet ditt da? Min kjæreste på samme alder som spiller mye på pc ønsket seg denne i fjor, men det er jo litt dyrt: https://prisguiden.no/produkt/razer-viper-ultimate-409537 Kanskje noe fint treningstøy. Vindjakke. Turbukse. En god ullgenser. Manualer/strikk/matte til hjemmetrening. Airpods eller andre trådløse ørepropper om han ikke har det. Treningsklokke. Whisky/øl. Sneakers. Har han har Steam så kan du se ønskelisten hans der kanskje og kjøpe noe derfra (spill) men da må du også ha Steam-konto og være venn med ham på Steam + at det blir bare en digital gave da, men kan jo pakke inn et bilde av spillet 😄 Anonymkode: 0c22c...342 Tusen takk for mange gode tips 🙏🏼🙏🏼 nei, det var grei pris det! tenker at hvis jeg ender opp med å ikke klare å finne noe så kan kanskje gavekort, eller se på ønskelista på steam være en veldig god ide! takk igjen 😀 Anonymkode: 65786...33d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Jeg kjøpte nytt spill til min type første gangen, 😊 Anonymkode: f44af...fe1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Hvis han er friluftstype, kanskje noe herifra? https://www.outnorth.no/ Kanskje litt sent å bestille på nett nå, men du kan se om du finner noe og høre om de har i ordinære sportsbutikker. Jeg har kjøpt ildstål til mannen min herifra i ekstragave, håper det kommer i posten snart 😬 Anonymkode: d87a0...c93
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 En 3 pk merkeboxere og parfyme Anonymkode: 5b117...7d6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Skrevet 21. desember 2021 Hva med gavekort på kino? Så kan dere dra på date etter jula, når dere likevel er i datingfasen😊 alternativt en annen aktivitet, kurs dere kan gjøre sammen, hotell reservasjon eller lignende? Eller så blir det mer materialistiske ting: Parfyme/ dusj såpe/deo Ullundertøy, ullgenser Sette sammen en «kosepakke» med god kaffe, vin/øl, spekemat, konfekt eller lignende ting du vet han liker Anonymkode: b297f...96e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå