AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hei Jeg finner ikke svaret på fhi, og det er stor pågang på vaksinetelefonen, så jeg spør her. Jeg fikk korona etter at jeg hadde fått to vaksinedoser. Nå fikk jeg melding om at jeg kunne bestille time til 3.dose. Det står at hvis jeg nylig har hatt Covid, kan jeg se bort i fra meldingen. Når er nylig? Det er 8 måneder siden. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: 9f82a...521
Ab_naturals Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 (endret) Jeg har forstått det slik at de ikke gir booster-dose til de som har hatt korona etter de to første vaksinene, siden sykdommen regnes som den beste boosteren du kunne hatt. Men da har de muligens ikke tatt høyde for at noen har rukket både begge vaksinedosene og koronasmitte innen april /mai 2021. Så det er godt mulig at du burde hatt enda en booster etterhvert, men tilfellet ditt er såpass spesielt at du bør kanskje høre med f.eks fastlegen framfor å lete i generell informasjon. Endret 21. desember 2021 av Ab_naturals Skrivefeil
Anbefalte innlegg