Gå til innhold

Noe du er glad for at du gjorde før du gikk inn i forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på om det er noen seksuelle erfaringer du er glad du gjorde før du gikk inn i et forhold slik at du slipper å tenke på "hvordan hadde det vært?".
For min del er jeg glad for at jeg har hatt sex med høyere(not my thing), en del lavere(flott), tynnere(mest negativt), tykkere(til en viss grad ok, men ikke overvektig), en god del yngre(16 år) og en god del eldre(9 år). I tillegg er jeg glad at jeg fikk blåst ut av systemet både veldig store naturlige pupper og veldig store silikonpupper. Det jeg sitter igjen med er at silikon som er lagt på en bra måte og ikke for mye ga noen helt fantastisk flotte pupper, og da tenker jeg ikke på hun med de altfor store.

Noen av tingene tenker jeg på innimellom at det var skikkelig digg, og at kunne vært digg i dagens forhold, men samtidig så er ulempene totalt sett for store til at jeg ønsket å gå for det.

Anyone? :)

m30 + btw

Anonymkode: 39137...74e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg reiste mye for det hadde vært et helvete om jeg skulle hatt en kjæreste på slep eller måtte rapportere hjem hver dag 

Anonymkode: cb389...a7b

Skrevet

ts igjen. Det som overrasker meg mest egentlig er at sjansen på trekant faktisk ble tilbudt. Ikke av de mest attraktive, hun ene var flott hun andre ok. Men når alt kom til alt så var det ikke så attraktivt at jeg faktisk gjennomførte. Tror tanken på det har vært mer sexy enn å gjennomføre.

Skrevet

Seksuelt sett så lærte jeg tidlig at sex ute  følelser ikke var noe for meg. Jeg lot heller være å ha sex da det ikke var noe særlig med en hvemsomhelst. 

Anonymkode: 21d77...05d

• Liker 1
Skrevet

Du er 30 år og har hatt samleie med en som er 16 år yngre, altså maks 14 år? Det kalles voldtekt av barn. 

Anonymkode: 43c49...35f

• Liker 2
Skrevet

Glad for at jeg hadde mye sex med mange deilige menn! Og for at jeg hadde noen trekanter, selv om det først og fremst var morsomme opplevelser fremfor så veldig deilig. Er ikke aktuelt å ha trekant med samboer eller ligge med andre per i dag, men kanskje vi stiller oss annerledes til det om 10 år :)

K30 

Anonymkode: f6e32...9d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er 30 år og har hatt samleie med en som er 16 år yngre, altså maks 14 år? Det kalles voldtekt av barn. 

Anonymkode: 43c49...35f

Det står 30+ 

Anonymkode: f6e32...9d0

Skrevet

Ts:

Er en del eldre enn 30,men ikke 40. Tenkte det var greit å holde det anonymt i og med at da er det lettest å holde det ærlig. Over lavalder og totalt frivillig så ingen voldtekt nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...