Gå til innhold

Gmail, har ny telefon og ny Mac, husker ikke passordet mitt, hva gjør jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klossmajor skrev (12 minutter siden):

Det her virker merkelig.

Hvis du finner det utfordrende å holde styr på passordene dine, anbefaler jeg å skaffe en passord-manager. Det hjelper deg jo ikke nå da, men.

Jeg vet med sikkerhet at Google har kundeservice. Det er ikke så lenge siden jeg snakket med dem, men det handlet om noe helt annet. Det telefonnummeret har jeg ikke lenger. Men Google har lokaler på Aker Brygge. Du kan forsøke ringe dem.

23 00 85 70

23 11 66 00

Skulle ønske de fungerte, men det gjorde de ikke. ts

Anonymkode: 6ceb8...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klossmajor skrev (3 minutter siden):

Hvis alt bare hadde vært så enkelt her i verden

Tviler på at jeg har kompetanse til det, men takk likevel. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (12 minutter siden):

Skal prøve å se om det er noe her. Men har prøvd alt på norsk, så rart om det er noe her som ikke står på norsk. Men gir det ett forsøk. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tviler på at jeg har kompetanse til det, men takk likevel. ts

Det var ment sarkastisk. Som om man kan google seg til å løse alle verdens spørsmål. Jeg forventer ikke at noen skal kunne google seg fram til å gjenopprette data som er overskrevet av annen data. Det er ikke sikkert at det er mulig å få til. Det kan i så fall ende opp med å koste mer enn det smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem en gang, med mindre du har noe viktig på mailen ville jeg bare laget en ny, var ikke verdt all tiden jeg brukte på å få det til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøndermann38 skrev (2 minutter siden):

Hadde samme problem en gang, med mindre du har noe viktig på mailen ville jeg bare laget en ny, var ikke verdt all tiden jeg brukte på å få det til. 

Det er nettopp det, den er dessverre viktig. 

Du husker ikke tilfeldigvis hva du måtte gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville forsøkt med gammel tlf og mac/pc. Det kan hende at Google fremdeles husker enheten selv om du feks har slettet bilder og sånt for å gi enheten til barna, det er ikke nødvendigvis noen sammenheng. Forsøk med de gamle enhetene først (og forsøk glemt passord der dersom du ikke husker det og har blitt logget ut av alt der) for å se om Google kjenner deg igjen da.

Hvis det funker bytter du passord til et du husker og logger så av igjen, så kan du bruke det nye passordet på den nye enheten. Du bør også legge inn telefonnr ditt før du logger ut for da kan man bruke det til å gjenopprette mener jeg. Pluss en annen epost. Så du har det om du sliter på ny enhet igjen. 

Anonymkode: 70b1c...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nettopp det, den er dessverre viktig. 

Du husker ikke tilfeldigvis hva du måtte gjøre?

Jeg husker det men det avhenger veldig av de gamle enhetene ikke blir brukt masse, kan alt være for sent. I så fall er det eneste som kan hjelpe deg google sin support men der kan jeg ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...