AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Del Skrevet 21. desember 2021 Har prøvd alt i mange dager nå. Husker ikke gamle passord, og logger på fra nye enheter, så google husker meg ikke. Får derfor ikke opp spørsmål som kunne ha hjulpet meg. Er det ingen mulighet for å kontakte google for hjelp? Noen som har erfaring? Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Del Skrevet 21. desember 2021 Da trykker du vel på "Glemt passord?" eller hva det står. Og følger anvisningene som følger Anonymkode: 3bef5...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da trykker du vel på "Glemt passord?" eller hva det står. Og følger anvisningene som følger Anonymkode: 3bef5...cd7 Har selvfølgelig gjort alt dette. Nå blir jeg bedt om å skrive inn et gammelt passord, men jeg husker tydeligvis ingen. Så da kommer jeg ikke videre til neste steg. Anonymkode: 6ceb8...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Del Skrevet 21. desember 2021 Google svarer meg: "Google kunne ikke bekrefte at denne kontoen tilhører deg." Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 21. desember 2021 #5 Del Skrevet 21. desember 2021 Hvis du har mottatt en epost for å tilbakestille passordet, og følger lenken oppgitt der, blir jeg overrasket hvis du må taste inn det gamle passordet på ny. Kanskje kan du få passord-hint (hvis du har skrevet inn det tidligere)? Har du oppgitt en annen epost-konto for gjenoppretting? I så fall skal du kunne bruke denne for å bekrefte din identitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Del Skrevet 21. desember 2021 Klossmajor skrev (Akkurat nå): Hvis du har mottatt en epost for å tilbakestille passordet, og følger lenken oppgitt der, blir jeg overrasket hvis du må taste inn det gamle passordet på ny. Kanskje kan du få passord-hint (hvis du har skrevet inn det tidligere)? Har du oppgitt en annen epost-konto for gjenoppretting? I så fall skal du kunne bruke denne for å bekrefte din identitet. Jeg kommer meg ikke inn på mailen, så får derfor ikke endret passordet. Kommer ikke opp noen passordhint. Oppga en annen adresse for gjennopprettning, men når jeg endelig kommer til siste steg der, får jeg på nytt beskjed om å inn på den adresser jeg ikke kommer inn på, for der er det blitt tilsendt en kode jeg må oppgi for å videre komme til neste steg som visstnok er 1/6. Men det får jeg jo ikke til... Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Del Skrevet 21. desember 2021 Logg på Fortsett til Gmail E-post eller telefon Har du glemt e-postadressen? Tilhører denne datamaskinen noen andre? Bruk vinduer for privat surfing til å logge på. Mer informasjon Anonymkode: 6ceb8...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Del Skrevet 21. desember 2021 Også skriver jeg adressen der.. Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #9 Del Skrevet 21. desember 2021 Velkommen [email protected] Skriv inn passordet ditt Vis passordet Neste Har du glemt passordet? norsk Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #10 Del Skrevet 21. desember 2021 Og når jeg prøver et passord, blir det feil. Alternativ kan jeg da trykke "Har du glemt passordet?" Men da får jeg: Skriv inn det siste passordet du husker å ha brukt med denne Google-kontoen Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #11 Del Skrevet 21. desember 2021 Da må jeg på nytt prøve gamle passord, og kommer ikke videre. Når jeg får opp om jeg vil prøve noe annet, får jeg opp: Google trenger mer informasjon for å bekrefte at det er deg [email protected] For å beskytte kontoen din må Google bekrefte at den tilhører deg. For å gjenopprette kontoen din, prøv å logge på igjen: Svar på så mange spørsmål du kan Bruk en enhet du har brukt til å logge på tidligere Prøv på nytt Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #12 Del Skrevet 21. desember 2021 Men som dere ser, får jeg ikke trykt på for å svare på spørsmål. Ikke har jeg anledning å bruke en enhet jeg har brukt tidligere, da jeg har kjøpt nytt og gitt mine gamle til barna. Slettet innholdet og laget nytt for dem. ts Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men som dere ser, får jeg ikke trykt på for å svare på spørsmål. Ikke har jeg anledning å bruke en enhet jeg har brukt tidligere, da jeg har kjøpt nytt og gitt mine gamle til barna. Slettet innholdet og laget nytt for dem. ts Anonymkode: 6ceb8...0a2 Med mindre du har nullformatert kan du fikse det med gammel enhet. Anonymkode: 11e61...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 21. desember 2021 #14 Del Skrevet 21. desember 2021 Det her virker merkelig. Hvis du finner det utfordrende å holde styr på passordene dine, anbefaler jeg å skaffe en passord-manager. Det hjelper deg jo ikke nå da, men. Jeg vet med sikkerhet at Google har kundeservice. Det er ikke så lenge siden jeg snakket med dem, men det handlet om noe helt annet. Det telefonnummeret har jeg ikke lenger. Men Google har lokaler på Aker Brygge. Du kan forsøke ringe dem. 23 00 85 70 23 11 66 00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 21. desember 2021 #15 Del Skrevet 21. desember 2021 Kan dette hjelpe? https://www.businessinsider.com/how-to-recover-google-account?r=US&IR=T Linker som står inni link over: https://accounts.google.com/signin/v2/usernamerecovery?flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin Recover your Google Account: https://accounts.google.com/signin/v2/recoveryidentifier?flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=AccountRecovery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Del Skrevet 21. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Med mindre du har nullformatert kan du fikse det med gammel enhet. Anonymkode: 11e61...5bd Tull og tøys, det er ikke så enkelt som det. Dessuten, "nullformatert"? Elsker når KG-brukere prøver å være IT-kyndige. Det er en sjanse for å gjenopprette noe data, helt avhengig av typen enhet (lagringsmedie for å være presis), og hvordan den er brukt i ettertid. Det krever dog noe kunnskap. Hvis det er SSD/NVME eller flash-lagring, og den er overskrevet, så kan du omtrent gi opp, ev. sende til IBAS og betale en del tusen for å la dem ta en titt. Anonymkode: 59607...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Del Skrevet 21. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Med mindre du har nullformatert kan du fikse det med gammel enhet. Anonymkode: 11e61...5bd For ikke å snakke om, hvordan tenkte du å gjenopprette det opprinnelige systemet som nå er overskrevet? Spent på den tekniske fremgangsmåten her Anonymkode: 59607...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For ikke å snakke om, hvordan tenkte du å gjenopprette det opprinnelige systemet som nå er overskrevet? Spent på den tekniske fremgangsmåten her Anonymkode: 59607...37c Den kan googles Anonymkode: 11e61...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 21. desember 2021 #19 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den kan googles Anonymkode: 11e61...5bd Hvis alt bare hadde vært så enkelt her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #20 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Med mindre du har nullformatert kan du fikse det med gammel enhet. Anonymkode: 11e61...5bd Takk for tips, da kan jeg prøve det. TS Anonymkode: 6ceb8...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå