AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Jeg vet jeg ikke har sagt eller gjort noe gærent. Jeg er i tillegg ganske konfliktsky. Så tenker meg alltid godt om før jeg snakker. Jeg har ingen anelse over hva som kan ha skjedd. Men ei venninne har sluttet å ta kontakt med meg og hun har sluttet å svare. Før byttet vi på å ta kontakt. Utveksla mye humor på meldinger og vi hadde det kjempe hyggelig hver gang vi møttes. Nå får jeg ikke noe livstegn fra hun annet enn at hun er pålogget. Hun er ganske stille på sosiale medier ellers. Hun har nesten aldri lagt ut noe, men hun bruker det aktivt likevel. Jeg sendte melding til hun da vi egentlig skulle ut å spise sammen, og spurte om det klokkeslettet passet, men hun har enda ikke åpnet meldingen. Er ikke det spesielt? Noen dager etter sendte jeg en meme til hun, og hun har heller ikke åpnet den. Dette er 2 måneder siden. Jeg tørr ikke spørre om det går bra fordi jeg er redd hun ignorerer meg med vilje og da skal jeg ihvertfall ikke være til bry. Her kommer også min konfliktsky inn. Selvom jeg hater å bli behandlet sånn. Innerst inne vil jeg skrive noe til hun. Men jeg ser ikke vitsen når hun uansett ikke åpner meldingene. Jeg har vurdert å ringe, men vi har aldri brukt å ringe til hverandre, selvom vi har vært ganske gode venner. Alt foregikk over å møtes fysisk og sosiale medier. Og jeg har litt tlf angst. Jeg ringer en gang aldri min bestevenninne eller familiemedlemer. Men er ikke dette spesielt? Er det noe som helst jeg egentlig kan gjøre, eller må jeg bare akseptere at dette er langt utenfor min kontroll? Anonymkode: c6521...9f6
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet jeg ikke har sagt eller gjort noe gærent. Jeg er i tillegg ganske konfliktsky. Så tenker meg alltid godt om før jeg snakker. Jeg har ingen anelse over hva som kan ha skjedd. Men ei venninne har sluttet å ta kontakt med meg og hun har sluttet å svare. Før byttet vi på å ta kontakt. Utveksla mye humor på meldinger og vi hadde det kjempe hyggelig hver gang vi møttes. Nå får jeg ikke noe livstegn fra hun annet enn at hun er pålogget. Hun er ganske stille på sosiale medier ellers. Hun har nesten aldri lagt ut noe, men hun bruker det aktivt likevel. Jeg sendte melding til hun da vi egentlig skulle ut å spise sammen, og spurte om det klokkeslettet passet, men hun har enda ikke åpnet meldingen. Er ikke det spesielt? Noen dager etter sendte jeg en meme til hun, og hun har heller ikke åpnet den. Dette er 2 måneder siden. Jeg tørr ikke spørre om det går bra fordi jeg er redd hun ignorerer meg med vilje og da skal jeg ihvertfall ikke være til bry. Her kommer også min konfliktsky inn. Selvom jeg hater å bli behandlet sånn. Innerst inne vil jeg skrive noe til hun. Men jeg ser ikke vitsen når hun uansett ikke åpner meldingene. Jeg har vurdert å ringe, men vi har aldri brukt å ringe til hverandre, selvom vi har vært ganske gode venner. Alt foregikk over å møtes fysisk og sosiale medier. Og jeg har litt tlf angst. Jeg ringer en gang aldri min bestevenninne eller familiemedlemer. Men er ikke dette spesielt? Er det noe som helst jeg egentlig kan gjøre, eller må jeg bare akseptere at dette er langt utenfor min kontroll? Anonymkode: c6521...9f6 Du må nok akseptere at du ikke kan styre hva andre gjør eller utsetter deg for. Det kan være alt mulig rart som har skapt dette, mest sannsynlig ikke noe med deg å gjøre. Jeg er litt slik at er det noe jeg ikke kan styre eller endre så gidder jeg ikke bekymre meg for det heller. Anonymkode: 8c978...ad2
Tough cookie Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Ring henne og spør om det er noe galt
Sunset90 Skrevet 23. desember 2021 #4 Skrevet 23. desember 2021 Enten så gikk livet videre eller noe skjedde. Har personen interesse av deg kan hun ta kontakt selv.. Jeg har venner som alltid som aldri tok kontakt, så jeg er vant med det. Alt ligger i egne hender når andre ikke tar initiativ. Til et punkt kan det være at man ikke gidder mer. Man kan ikke drive vennskap med at 1 person er bare den som tar kontakt heller. Blir slitsomt i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå