AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hei kvinner Jeg vet mange tenner på å tenne den andre, men tenker du på deg selv? Vi blir påvirket av medier og andre til hvordan vi skal tilfredsstille mannen, men hva vil du ha? Hva trenger du? Hvordan legger han til rette for dine nytelse? Anonymkode: 16462...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 For å ha lyst på sex og lyst på han så må jeg føle på båndet vårt. Hvis vi har krangla eller er litt distanserte så har jeg ikke lyst. Mens han er litt motsatt, han kjenner seg nær når vi har sex. Anonymkode: d8249...996
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Jeg tenker mer på egen nytelse enn hans for han kommer jo uansett men det gjør ikke jeg så jeg er nok mere kravstor der. Sex uten nytelse og orgasme for meg er bortkastet sex Anonymkode: 29944...772
Moden dame Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 Jeg opplever at menn er veldig opptatt av og lydhøre for hva jeg liker, så det gjelder bare å vite det og formidle det. Eller finne ut av det sammen. Det er jo alltid deilig å oppdage noe mer man liker godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå