lolady Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hei. Har et problem.. Er i et samboerskap preget av rutiner og lite spenning og tenning for min del, men er veldig bundet pga familieliv. Har fått en melding av en annen mann på SoMe. Selvsagt akkurat lik type, frister så å svare mel bet hva det hadde endt med.. Har allerede fortslt samboer at jeg har fått melding og at jeg ikke har svart. Hva skal jeg gjøre for å gi slipp på dette behovet? Er det noen som har hatt det slik, men at det ble bedre?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Hva sa samboeren din da? Anonymkode: 62875...96e 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Slett og blokker. Anonymkode: dfa7d...181 2
lolady Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sa samboeren din da? Anonymkode: 62875...96e Han bare lo av hele greia egentlig.. Han vet ikke hva jeg synes om det
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Hvis du vil ut av forholdet, så svarer du. Hvis du vil beholde samboer, så blokkerer du og setter pris på det fine du har. Anonymkode: 193e0...25e
lolady Skrevet 21. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du vil ut av forholdet, så svarer du. Hvis du vil beholde samboer, så blokkerer du og setter pris på det fine du har. Anonymkode: 193e0...25e Vanskelig.. Elsker familien vi har men savner lidenskap
Matas Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg