AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Det er de! Ekle psycho kvinnfolk som er usikre på seg selv, barnslige og dumme i huet. Sjalu og manipulerende. Sånne damer er det bare å unngå. De ser ikke på verken menn eller kvinner som mennesker og forskjellige individer. Anonymkode: d9fad...d76 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #2 Skrevet 22. desember 2021 Er du en sånn som misliker damene til kompisen? Anonymkode: eaaec...a23 14
Gjest BrittEkeberg Skrevet 22. desember 2021 #3 Skrevet 22. desember 2021 Ja, det finnes mange slike. Men det går begge veier. Hvor mange menn syns det er greit at dama har kompiser? Svært få er komfortable med det, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #5 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er de! Ekle psycho kvinnfolk som er usikre på seg selv, barnslige og dumme i huet. Sjalu og manipulerende. Sånne damer er det bare å unngå. De ser ikke på verken menn eller kvinner som mennesker og forskjellige individer. Anonymkode: d9fad...d76 Det finnes da enda flere psycho mannfolk da...de fleste menn ønsker ikke at dama deres skal ha mannlige kompiser Anonymkode: e2d28...ed4 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #6 Skrevet 22. desember 2021 Nei, det er ikke kriteriet for å være psykopat. De er bare usikre på seg selv og lar det gå utover partneren. Anonymkode: 0205f...cf0 11
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #7 Skrevet 22. desember 2021 Utagerer du fordi dama di ikke vil la deg gå på kino og feste med den nye dama på jobb? Anonymkode: 38bf6...0ae 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2021 #8 Skrevet 22. desember 2021 Jeg vil heller si det handler om sjalusi og usikkerhet.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #9 Skrevet 22. desember 2021 Psykopater er de vel kanskje ikke, men jeg har ikke mye til overs for det selv og noe er jo litt "galt" med dem. Usikkerhet, sjalusi etc. Jeg hadde aldri i livet blitt sammen med en mann som mente det ikke gikk an å ha venner av motsatt kjønn. Anonymkode: ea9d2...be8 7
sicario Skrevet 22. desember 2021 #10 Skrevet 22. desember 2021 Psykopater og ekle blir for useriøst å påstå. Men jeg skjønner ikke at voksne folk prøver å nekte partner venner av motsatt skjønn. Det vitner bare om ufattelig dårlig selvtillit og usikkerhet. 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #12 Skrevet 22. desember 2021 Du vet jo hvorfor de tenker sånn. Det er fordi det ofte blir krøll. Altfor mange opplever at hun venninnen til kjæresten viser seg å være mer enn det. Ikke alle menn er sånn så klart, noen klarer å ha kvinnelige venner uten å ville ligge med dem. Anonymkode: 3887f...41e 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. desember 2021 #13 Skrevet 22. desember 2021 (endret) Interessant … damene sier ja. Mennene sier nei?? Dvs menn legger bånd på seg. Damene liker oppmerksomheten de får og godtar det. De styrer showet ved å holde interessen til mannen ved like?? jeg tror også at dette er mer sannheten. Så da skjønner jeg hvorfor menn ikke liker at dama har mannlige kompiser mens damer tenker anderledes. ts de fleste har vel en litt bi smak hvis gubben drar ut og henger med en annen kvinne ofte. Hvor mye kan man egentlig stole på folk?? Endret 22. desember 2021 av GrønnNellik68 glemte noe 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #14 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: 4379a...619 Interessant video. Og sannsynligvis helt korrekt. Menn håper som regel på noe mer. Det er greit for damene å vite. Det bekrefter hva jeg selv også opplever. Og jeg er mann. Anonymkode: b56c0...08a 4
sicario Skrevet 22. desember 2021 #15 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Interessant video. Og sannsynligvis helt korrekt. Menn håper som regel på noe mer. Det er greit for damene å vite. Det bekrefter hva jeg selv også opplever. Og jeg er mann. Anonymkode: b56c0...08a Selvfølgelig like individuelt som alt annet. Jeg har nok like mange kvinnelige som mannlige venner. Å skulle ha sex med de kvinnelige vennene mine ville vært helt uinteressant. Dette skjønner selvfølgelig samboeren min, som selv har mange mannlige venner. For normale mennesker er det ikke noe problem å ha venner av begge kjønn. 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #16 Skrevet 22. desember 2021 BrittEkeberg skrev (4 timer siden): Ja, det finnes mange slike. Men det går begge veier. Hvor mange menn syns det er greit at dama har kompiser? Svært få er komfortable med det, dessverre. Jeg kjenner INGEN menn som er ukomfortable med at dama har mannlige venner. Det er like vanlig som kvinnelige venner. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kjenner INGEN menn som er ukomfortable med at dama har mannlige venner. Det er like vanlig som kvinnelige venner. Anonymkode: 662a6...5af Oppfølging: dette er kanskje en generasjonsgreie? Jeg er i midten av 20-årene og opplever at min generasjon og den yngre er meget liberale til dette. Anonymkode: 662a6...5af 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #17 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er du en sånn som misliker damene til kompisen? Anonymkode: eaaec...a23 Det kommer helt an på hvordan de er. Det har ingenting med at de har dame hvis det er det du tror. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 4379a...619 En video på youtube viser ikke at det alltid er sånn. Selv om det stemmer for deg og du poster videoen, så er ikke alle menn like. Forskning viser også at om en gutt og jente som ikke er i slekt vokser opp fra de er veldig unge, så blir de ikke tiltrukket av hverandre som voksne. De anser hverandre omtrent som søsken. AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppfølging: dette er kanskje en generasjonsgreie? Jeg er i midten av 20-årene og opplever at min generasjon og den yngre er meget liberale til dette. Anonymkode: 662a6...5af Er ikke så sikker på at det har med generasjon å gjøre, men alder derimot kan ha noe med det å gjøre. Tydeligvis. Jeg er i 30 årene, det var helt normalt at gutter og jenter var venner som barn, tenåring og ung voksen. Nå merker jeg plutselig at flere rundt meg synes det er rart å ha en mannlig bestevenn. Akkurat som at det skulle være anderledes nå enn da vi var 20. Det er flest kvinner som kommenterer det. Anonymkode: d9fad...d76 2
sicario Skrevet 22. desember 2021 #18 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er ikke så sikker på at det har med generasjon å gjøre, men alder derimot kan ha noe med det å gjøre. Tydeligvis. Jeg er i 30 årene, det var helt normalt at gutter og jenter var venner som barn, tenåring og ung voksen. Nå merker jeg plutselig at flere rundt meg synes det er rart å ha en mannlig bestevenn. Akkurat som at det skulle være anderledes nå enn da vi var 20. Det er flest kvinner som kommenterer det. Anonymkode: d9fad...d76 Jeg er i 40 årene. Helt normalt for meg, min samboer og mine/våres venner å ha gode venner av det motsatte kjønn. Tror ikke alder har mye med saken å gjøre. Troe de som har problemer med dette er usikre folk med lav selvtillit, uavhengig av alder. 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #19 Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er du en sånn som misliker damene til kompisen? Anonymkode: eaaec...a23 Dette 💫😆 Anonymkode: a1046...ce3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #20 Skrevet 22. desember 2021 Hmm, min eksmann hadde spesielt ei god venninne, de hadde vært venner siden barneskolen. Hun viste interesse for å bli kjent med meg, inkluderte meg, og vi ble gode venninner. Etter noen år fikk hun også kjæreste, vi fikk barn samtidig...hun er fortsatt god venn av min eks, samtidig holder vi kontakten fortsatt, mange år etter at forholdet tok slutt. Min nye mann derimot, var fra første dag åpen om at hans beste venn var en dame. Men, han introduserte oss ikke. Når hun (og hun hadde samboer) inviterte kjæresten min på noe så ble jeg ikke inkluderert. Han flyttet inn hos meg, hun kom aldri til oss og kun han ble invitert dit. Når hun sendte ham meldinger på Snapchat var det med bilder av henne der hun gjorde seg mest mulig sexy, gjerne med bikini og trutmunn om sommeren... Orket ikke mer og sa at han fikk velge mellom forholdet vårt og henne. Ikke mot vennskap på tvers av kjønn, men det får være grenser. Anonymkode: 5e671...aa7 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå