SuzsuZ Skrevet 21. desember 2021 #1 Del Skrevet 21. desember 2021 Tenkte vi kunne ha en *før* DPO tråd 😅 vi som venter på EL. Jeg har EL om en uke og ventetiden er lang.🙈 Flere utålmodige?☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. desember 2021 #2 Del Skrevet 21. desember 2021 Jeg har vel EL om halvannen uke tenker jeg. Blir litt blodprøver og sånn denne syklusen så det er litt spennende da ^.^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Del Skrevet 21. desember 2021 Jeg skal ha eggløsning 22. desember, men pleier å ha masse symptomer tre-fire dager før selve eggløsning. Har ingen symptomer nå, så er spent om jeg får eggløsning 😳 Begynner å teste imorgen! Anonymkode: df939...0f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal ha eggløsning 22. desember, men pleier å ha masse symptomer tre-fire dager før selve eggløsning. Har ingen symptomer nå, så er spent om jeg får eggløsning 😳 Begynner å teste imorgen! Anonymkode: df939...0f7 Mente såklart 23. desember Anonymkode: df939...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 21. desember 2021 #5 Del Skrevet 21. desember 2021 (endret) Har tenkt på en slik tråd de siste dagene.. lurt på hvorfor ikke den finnes! 😊 Vært veldig utålmodig og spent på EL,også om El skulle være litt sen og det ble rett på lille julaften/julaften. Har hatt symptomer igår og idag. Testet meg nå og fikk nettopp tidenes El test. forventet ikke det før to dager. aldri fått så positiv før. Håper jeg får mannen med på aksjer idag. sist innlegg var søndag kveld. (godt jeg timet det i tilfelle det ble tidlig EL). Endret 21. desember 2021 av stAre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 21. desember 2021 #6 Del Skrevet 21. desember 2021 Her ventes det også spent på ny runde EL. Vi har snart prøvd i ett år. EL ventes den 25. eller 26., idag kom el-slim😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 22. desember 2021 17 hours ago, stAre said: Har tenkt på en slik tråd de siste dagene.. lurt på hvorfor ikke den finnes! 😊 Vært veldig utålmodig og spent på EL,også om El skulle være litt sen og det ble rett på lille julaften/julaften. Har hatt symptomer igår og idag. Testet meg nå og fikk nettopp tidenes El test. forventet ikke det før to dager. aldri fått så positiv før. Håper jeg får mannen med på aksjer idag. sist innlegg var søndag kveld. (godt jeg timet det i tilfelle det ble tidlig EL). Oi den var postitiv den 🤩 kos deg med masse aksjelegging. Aldri fått så positiv EL test før så lurer på om jeg får ‘fanget’ den nå, skal være 29. desember 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 22. desember 2021 18 hours ago, Fame said: Jeg har vel EL om halvannen uke tenker jeg. Blir litt blodprøver og sånn denne syklusen så det er litt spennende da ^.^ Det er fordi du har vært prøver i ett år nå at du skal i gang med blodprøver, hva slags verdier testes om jeg kan spørre? Ville jo passet veldig fint om det klaffa denne PP for deg🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 22. desember 2021 7 hours ago, Sofagris said: Her ventes det også spent på ny runde EL. Vi har snart prøvd i ett år. EL ventes den 25. eller 26., idag kom el-slim😊 Ahh slimet, aldri analysert dopapir mer enn nå som prøver 😂 Lykke til denne runden 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 22. desember 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal ha eggløsning 22. desember, men pleier å ha masse symptomer tre-fire dager før selve eggløsning. Har ingen symptomer nå, så er spent om jeg får eggløsning 😳 Begynner å teste imorgen! Anonymkode: df939...0f7 Lykke til! Ble det positiv EL test i morges ? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2021 #11 Del Skrevet 22. desember 2021 SuzsuZ skrev (2 timer siden): Det er fordi du har vært prøver i ett år nå at du skal i gang med blodprøver, hva slags verdier testes om jeg kan spørre? Ville jo passet veldig fint om det klaffa denne PP for deg🤞 Ye. Masse forskjellig på tre forskjellige dager FSH og LH på dag 2-5, glukose, TSH, FT4, testosteron, proaktiv, østradiol, progesteron og AMH på dag 21, progesteron på dag 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 22. desember 2021 45 minutter siden, Fame said: Ye. Masse forskjellig på tre forskjellige dager FSH og LH på dag 2-5, glukose, TSH, FT4, testosteron, proaktiv, østradiol, progesteron og AMH på dag 21, progesteron på dag 24 Oi ja det var mye! Er det en standard ‘pakke’ å teste man får hos fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2021 #13 Del Skrevet 22. desember 2021 SuzsuZ skrev (1 minutt siden): Oi ja det var mye! Er det en standard ‘pakke’ å teste man får hos fastlegen? Vet ikke. Jeg var hos gynekolog som rekvirerte de prøvene der. Regner med det er standard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 22. desember 2021 3 minutter siden, Fame said: Vet ikke. Jeg var hos gynekolog som rekvirerte de prøvene der. Regner med det er standard Aha ok ☺️ Ja tenker det er det. Får håpe du får noen gode svar av prøvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #15 Del Skrevet 22. desember 2021 Så moro med en slik tråd! Og utålmodig - jaaaa! Her venter jeg på EL i PP3, har lange sykluser med EL på CD23-24 i de to forrige pp. Er på CD12 i dag, så har et håp om at EL kommer i løpet av året. Har testet idag siden jeg har kjent litt murringer, og tenker å teste annenhver dag frem til ca CD20 og hver dag etter det - med mindre det kommer tydeligere symptomer på EL før den tid. Anonymkode: 86092...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 22. desember 2021 #16 Del Skrevet 22. desember 2021 Ups, kom borti anonym-knappen! Så moro med en slik tråd! Og utålmodig - jaaaa! Her venter jeg på EL i PP3, har lange sykluser med EL på CD23-24 i de to forrige pp. Er på CD12 i dag, så har et håp om at EL kommer i løpet av året. Har testet idag siden jeg har kjent litt murringer, og tenker å teste annenhver dag frem til ca CD20 og hver dag etter det - med mindre det kommer tydeligere symptomer på EL før den tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 22. desember 2021 #17 Del Skrevet 22. desember 2021 SuzsuZ skrev (13 timer siden): Ahh slimet, aldri analysert dopapir mer enn nå som prøver 😂 Lykke til denne runden 🤞 Takk!🤞 Hahah, nei det har du helt rett i😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2021 #18 Del Skrevet 25. desember 2021 Har ikke hatt regelmessig syklus siden jeg sluttet på p-pillene. Så jeg har vært usikker hver syklus. En syklus hadde jeg EL bare få dager etter siste dag i mens, mens en annen hadde jeg ikke EL før CD23. Holder på å teste, men har enda ikke fått positiv EL-test. Så ut som testene tok seg opp, men så ble de svakere. Ble aldri veldig rød, så tror ikke jeg har gått glipp av EL. Så nå venter jeg egentlig bare på EL. Håper jeg får en tydelig strek så jeg slipper å være usikker. Har hatt litt stikninger på motsatt side enn forrige syklus, så håper jo at EL er like rundt hjørnet! Anonymkode: 80511...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 26. desember 2021 #19 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg er på dag 8 av syklusen og har fortsatt rester etter mensen. Det tar så lang tid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. desember 2021 #20 Del Skrevet 26. desember 2021 Cd1… 😏😏😏😏😏😏😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå