AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Hvor kjøper man doppler?😀 Anonymkode: affaf...129
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 Et kjapt Google-søk sier babyplan og billige-tester blant annet. Er man smart å dropper man det. Anonymkode: 1dcbc...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Er egentlig ikke smart å kjøpe doppler, da mange ikke vet hvordan de bruker den, de finner ikke hjertelyder, de får panikk, de gråter og stresser, får hastetime og alt er fint. Men om du virkelig vil ha finner du enkelt doppler til salgs om du googler der. Anonymkode: ca552...919 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er egentlig ikke smart å kjøpe doppler, da mange ikke vet hvordan de bruker den, de finner ikke hjertelyder, de får panikk, de gråter og stresser, får hastetime og alt er fint. Men om du virkelig vil ha finner du enkelt doppler til salgs om du googler der. Anonymkode: ca552...919 Hadde i de 3 andre svangerskapene, men de to nettsidene jeg brukte da eksisterer ikke lengre. Så ble brått usikker på hva som anbefales😊 Anonymkode: affaf...129
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Et kjapt Google-søk sier babyplan og billige-tester blant annet. Er man smart å dropper man det. Anonymkode: 1dcbc...0ed Hvorfor? Hadde til de 3 andre barna mine. Dog eksisterer ikke nettsiden jeg bestilte på da, og var så usikker på de nettstedene som kom opp på Google. Anonymkode: affaf...129 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 Doppleren var verdt sin vekt i gull da jeg ventet eldste. Hadde en blødning i uke 22 og ringte føden og fikk til svar at jeg «fikk legge meg ned og se hvordan det gikk» da de «ikke kunne gjøre noe fra eller til» og heller ikke ville sjekke om det fortsatt var liv i magen, på tross av at jeg gråt og var helt fra meg. Hadde på det tidspunktet mistet to ganger før og hadde endelig turt å begynne å tro på at det ville gå bra denne gangen. Heldigvis hadde jeg doppler og kunne sjekke at det fortsatt var hjertelyd selv. Neste kontroll var et par uker fram i tid, og det hadde vært LENGE å gå i uvisshet. Under andre svangerskap hadde jeg dog ikke behov for doppleren. Babyen lå slik at det var vanskeligere å finne hjertelyden så jeg gadd ikke bruke den da jeg ikke ville uroe meg unødig. Så jeg forstår absolutt hva de som ikke anbefaler bruk av doppler hjemme mener, men samtidig kan det være gull verdt å ha. Husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte vår. Anonymkode: 770ad...fc7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Jeg kjøpte min på billige tester. Ikke hør på alle de som fraråder. Så lenge du leser instruksen og ikke bruker den for mye/for ofte så går det helt fint. Var ikke noe panikk her i huset noen gang pga doppleren lol Anonymkode: cf988...5b8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #8 Skrevet 21. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var ikke noe panikk her i huset noen gang pga doppleren lol Ah, så siden du ikke fikk panikk, så vil heller ingen andre gjøre det, til tross for at de ikke finner hjertelyd? Nei, det fungerer ikke helt slik, folk er forskjellige skjønner du. Stress og uro på den måten er ikke bra for barnet! Anonymkode: 7bb74...a55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå