AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #1 Skrevet 21. desember 2021 Har slitt med nav mens jeg er arbeidsledig med at de enkelte ganger ikke betaler meg strømmen at all. De fleste måneder går det fint, men har vært noen måneder gjennom året. Oktober gikk til inkasso fordi jeg ikke fikk strømmen, plutselig får jeg en regning fra Fjordkraft på 300kr ca hvor det sto Fjorkraft OPPHØR. Har ikke fått noen melding eller beskjed om noe som helst annet og aner ikke hva dette betyr. November og desember har vi fått regning fra Glitre Energi for strømmen ser det ut som. Jeg fikk ikke tak i fjordkraft for er laaaange køer på tlf nå og chat. Før jeg får kontakt med dem, er det noen som vet hvorfor slikt kan skje? Hvorfor har jeg ikke fått noen beskjed om noenting annet enn den regninga hvor det ikke står noenting annet. Har glitre energi overtatt strømmen? Jeg skjønner ingenting! Jeg er ganske ung så har ikke så peiling på strøm enda, flyttet ut tidligere i år. Håper på jobb snart så jeg slipper nav stuk.. Anonymkode: f3643...e5f
Gjest Acer Skrevet 21. desember 2021 #2 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har slitt med nav mens jeg er arbeidsledig med at de enkelte ganger ikke betaler meg strømmen at all. De fleste måneder går det fint, men har vært noen måneder gjennom året. Oktober gikk til inkasso fordi jeg ikke fikk strømmen, plutselig får jeg en regning fra Fjordkraft på 300kr ca hvor det sto Fjorkraft OPPHØR. Har ikke fått noen melding eller beskjed om noe som helst annet og aner ikke hva dette betyr. November og desember har vi fått regning fra Glitre Energi for strømmen ser det ut som. Jeg fikk ikke tak i fjordkraft for er laaaange køer på tlf nå og chat. Før jeg får kontakt med dem, er det noen som vet hvorfor slikt kan skje? Hvorfor har jeg ikke fått noen beskjed om noenting annet enn den regninga hvor det ikke står noenting annet. Har glitre energi overtatt strømmen? Jeg skjønner ingenting! Jeg er ganske ung så har ikke så peiling på strøm enda, flyttet ut tidligere i år. Håper på jobb snart så jeg slipper nav stuk.. Anonymkode: f3643...e5f Fjorkraft er blitt nå blitt del av Wattn.no, og av den gr. har det skjedd endringer i utsendelse av strømregninger. Og ringe 7NAV, Strømselskapene m.v er blitt "Som å snakke m/ den sjuende far i huset". Når ein er så heldig å komme igjennom på telefonen får en " 3-7 valg" , og telleskrittene løper, og når ein edeleg kommer ditt ein skal får ein beskjed om at ein blir satt i kø. Ein står da overfor eit av 2 valg. Ringe på nytt, og håpe på ein har "rykket frem i køen" og samme prosedyren omgjenn. Noen er så elskeverdig av at de tilbyr tilbakeringning, og er du heldig så gjør de det før leggetid.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #3 Skrevet 21. desember 2021 Skybe skrev (59 minutter siden): Fjorkraft er blitt nå blitt del av Wattn.no, og av den gr. har det skjedd endringer i utsendelse av strømregninger. Og ringe 7NAV, Strømselskapene m.v er blitt "Som å snakke m/ den sjuende far i huset". Når ein er så heldig å komme igjennom på telefonen får en " 3-7 valg" , og telleskrittene løper, og når ein edeleg kommer ditt ein skal får ein beskjed om at ein blir satt i kø. Ein står da overfor eit av 2 valg. Ringe på nytt, og håpe på ein har "rykket frem i køen" og samme prosedyren omgjenn. Noen er så elskeverdig av at de tilbyr tilbakeringning, og er du heldig så gjør de det før leggetid. Tellerskrittene løper? Ja, de gjorde det i 1994, men nå har vel alle ubegrenset tale inkludert i sitt abonnement Anonymkode: 69934...315 2
Gjest Acer Skrevet 21. desember 2021 #4 Skrevet 21. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tellerskrittene løper? Ja, de gjorde det i 1994, men nå har vel alle ubegrenset tale inkludert i sitt abonnement Anonymkode: 69934...315 Men, til forskjell fra 1994 ei ein heldig idag dersom ein kommer igjennom på telefonen hos mange firma, og mange "gjir opp". Kundeservicen har forduftet i takt m/ omleggingen av elektronisk korrespaondanse. Og så sitter det er rekke konsulenter rundt omkring som tror at norge er bærekraftig ved å endre nye hjemmesider 1 g. i mnd. Endret 21. desember 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 Skybe skrev (10 timer siden): Fjorkraft er blitt nå blitt del av Wattn.no, og av den gr. har det skjedd endringer i utsendelse av strømregninger. Og ringe 7NAV, Strømselskapene m.v er blitt "Som å snakke m/ den sjuende far i huset". Når ein er så heldig å komme igjennom på telefonen får en " 3-7 valg" , og telleskrittene løper, og når ein edeleg kommer ditt ein skal får ein beskjed om at ein blir satt i kø. Ein står da overfor eit av 2 valg. Ringe på nytt, og håpe på ein har "rykket frem i køen" og samme prosedyren omgjenn. Noen er så elskeverdig av at de tilbyr tilbakeringning, og er du heldig så gjør de det før leggetid. Takk for svar! Jeg får vel bare prøve å nå igjennom imorgen. Er så mange som trenger å ringe dem for tiden så er helt umulig å få tak i dem. Anonymkode: f3643...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå