Gå til innhold

Nok en pressekonferanse idag kl 1330

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Begynner å bli lei.

Hva blir det nå 6-7 pressekonferanser på 14 dager??

Endret av ostekaker
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonobilis skrev (2 minutter siden):

hvor er dette annonsert?

Søk på nyheter. Pressekonferanse.

Skrevet

Dette er sikkert bare for å legge litt ekstra press på de uvaksinerte som skal innom apoteket før jul.

• Liker 4
Skrevet
Tussa84 skrev (1 minutt siden):

Dette er sikkert bare for å legge litt ekstra press på de uvaksinerte som skal innom apoteket før jul.

Sikkert, akkurat som det hjelper.

Blir litt for mye skrik ulv detta.

Og itilegg sliter dem ut befolkningen og risikerer at ingen gidder å følge med lengre.

Jeg ser ikke på pressemeldingene ei leser om de om det ikke er tiltak jeg må få med meg,

Og nå i det siste har det vært ekstremt mye, kan det være derfor folk mister tillit til regjeringen?

Ja, det tror jeg.

• Liker 6
Skrevet

Er det snakk om corona eller strøm?

Skrevet

Som vi ser er det ikke bare for meg det er vanskelig å følge med på alle disse ørten pressekonferanser hver uke, flere ganger i uken.

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Corona.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de skal redegjøre for sammenhengen mellom blødningsforstyrrelser og vaksinen. Hadde vært fint om vaksinebivirkninger kunne fått litt fokus på en pressekonferanse, for en gangs skyld. I tillegg går vel godkjenningen til Pfizer-vaksinen ut i dag..

• Liker 8
Skrevet
Pivot skrev (Akkurat nå):

Kanskje de skal redegjøre for sammenhengen mellom blødningsforstyrrelser og vaksinen. Hadde vært fint om vaksinebivirkninger kunne fått litt fokus på en pressekonferanse, for en gangs skyld. I tillegg går vel godkjenningen til Pfizer-vaksinen ut i dag..

Det hadde vært fint!

Men dessverre tror ikke det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde ikke Erna og Bent pressekonferanser fire ganger daglig da? Det føltes i alle fall sånn.

Endret av Pingvinboogie
  • Liker 6
Skrevet
Pingvinboogie skrev (36 minutter siden):

Hadde ikke Erna og Bent pressekonferanser fire ganger daglig da? Det føltes i alle fall sånn.

Ja, helt enig, det var mye da og nå ekstremt mye.

• Liker 3
Skrevet

forhåndsomtalen sier at det kommer ikke nye tiltak, men at de har fått så mange spørsmål at det var greitt å ha en pressekonferanse før jul. Ser ikke helt at dette er et problem. Er jo bare å skru av?

• Liker 2
Skrevet
Lucille skrev (Akkurat nå):

forhåndsomtalen sier at det kommer ikke nye tiltak, men at de har fått så mange spørsmål at det var greitt å ha en pressekonferanse før jul. Ser ikke helt at dette er et problem. Er jo bare å skru av?

Jeg skumleste, jeg skjønte ikke poenget med denne konferanssen,

Ja, det er bare å skru av, men det blir et problem hvis veldig mange skrur av.

Skrevet
Pivot skrev (1 time siden):

Var ingenting om det. men det kom ikke som en overraskelse.

Skrevet
ostekaker skrev (11 minutter siden):

Var ingenting om det. men det kom ikke som en overraskelse.

Det var et spørsmål fra en journalist 

Skrevet
Prelunia skrev (1 minutt siden):

I minste var det et (1) spørsmål ;)

Skrevet
Prelunia skrev (1 minutt siden):

Jeg gadd ikke å se noe jeg ikke har giddi på flere mnd.

Hva var svaret?

Vag svada?

Skrevet

Der skjedde det jo ingenting. Men det er sikkert gøy å ha pressekonferanser hele tiden. 

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (2 timer siden):

Det siste samler nok flere lyttere nå enn det første. Føler ihvertfall selv at strømpriser påvirker min hverdag langt mer enn corona.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...